Terug naar overzicht
Oei das wel raar he.. Ik heb mijn jurk ook net besteld bij Cermo in Turnhout en heb een vaste prijs gekregen voor retouches: 120 euro. Enige dat ze wel vertelden, is dat als ik plots zwanger zou geraken en er moet extra stof tegen dan besteld moeten worden, dat zoiets nog aangerekend wordt. Anders niet. Maar ben echt niet van plan om tegen dan hoogzwanger er te staan! We beginnen waarschijnlijk een maandje voor trouw terug voor 2de...
Hey, Ben bij Le Chapeau ook jurken gaan passen en vond ze daar ook nogal uit de hoogte doen. Uiteindelijk heb ik daar mijn jurk niet besteld omdat ik er mijn goesting niet vond. De mijne kwam van het Bruidsparadijs in Merksem en de prijs die ze mij daar gaven was inclusief retouches dus geen verrassingen achteraf. Vind het een beetje raar en vooral discriminerend dat ze voor een maatje 44 meer vragen, in een 'gewone' kledingwinkel zie je op maatje 44 toch ook geen ander prijskaartje hangen?Ik vind wel dat ze dit moeten zeggen voordat je een bestelling plaatst. Stond het trouwens op het papiertje? groetjes, ilse
HeyNeenee, dit werd zo eventjes gemeld tussendoor... Je kreeg dan een glas champagne om het te vieren dat je besteld had... NA het glas werd dit even vermeld... Toen heb ik ook gezegd van ja heey... En wat is dat dan??? Die extra's... Hoeveel kan dat zijn? Ze spraken van een 100 euro extra... Maatja 44... Ja, een extra motivatie om af te vallen tegen december e ... Ik blijf het positief zien! groetjesBaci
Ik ken chapeau al van kindsaf omdat ik heel mijnleven in een appartement erboven heb gewoond. Ze doen er inderdaad uit de hoogte en denken dat zij de enige winkel zijn. Wat ik weet van een retoucheuse vandaar is dat ze na de retouches de kleren gewoon zelf in hun atelier wassen en terug opstrijken!!!! Ik vind dit niet kunnen en zou daarom ook nooit een kleed bestellen daar. En ze blijven de prijs van het kleed maar opdrijven met zogezegde retouches.... Hopelijk valt het mee! Succes!!