Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planningen vorderen

18-9-2010 19:15:28
Hey Bruidjes

Trouwkleed, zaal, fotograaf, visagiste, eten en ceremonie ligt vast...
Hoe verlopen bij jullie de planningen?

Volgende planning = nog wat kilootjes kwijt, want in december moet ik maten doorgeven voor kleed!
Ben benieuwd :D

groetjes

Baci
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 851

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-9-2010 20:54:19

Hey,

Ik trouw op 12 augustus 2011. Bij ons staat vast: kerk, gemeentehuis, feestzaal, fotograaf, DJ en we zijn nu bezig met ons vervoer. Het kleed ga ik kiezen rond december. Had jij al een kleed van de nieuwe collectie? Mijn volgende planning is hetzelfde als bij jou, nog een paar kilootjes kwijt geraken. Eten gaan we vast leggen in januari en de rest beginnen we rond maart denk ik.

Groetjes

deany
30-7-2011
 Meld misbruik18-9-2010 23:42:35

we hebben dezelfde datum en ook het zelfde doel! kilo's kwijtraken! :)

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik19-9-2010 9:34:53

hey

Hier ook eentje voor 30/7/2011 !!!

Bij ons ligt vast
zaal, gemeente, dj, viering

Volgende stap: fotograaf en vervoer en kleed!
En inderdaad de kilo's :-)

Stefanie
24-9-2011
 Meld misbruik19-9-2010 13:50:13

Wij trouwen 24 september 2011.
Bij ons ligt vast kerk, feestzaal, dj, stadhuis. Vandaag hebben we een afspraak met de fotograaf. Rond december, januari ga ik beginnen kijken voor mijn kleed.
Aan die kilo's zal ik ook eens gaan beginnen denken, das het minst leuke :)
Stillaan beginnen wij ook al teksten te zoeken voor de viering (iemand tips voor muziek of teksten? )

Karlien
27-8-2011
 Meld misbruik19-9-2010 19:19:21

Wij trouwen op 27 augustus 2011.
Misschien niet dezelfde datum maar zoals iedereen hetzelfde doel "de kilootjes".

Bij ons ligt het volgende vast:
zaal, gemeentehuis, fotograaf, dj.

Ik ga ook rond december voor mijn kleed kijken.

Wij zijn ook al wat aan het zoeken voor teksten, niet simpel!
Wij gaan zelf een persoonlijke dienst in elkaar steken voor de wet.

Iemand al toffe (én betaalbare) autootjes op het oog? Wij zoeken oldtimer...

Groetjes,
Karlien

Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik19-9-2010 22:28:56

Onze datum is 3 september 2011. Bij ons ligt vast de zaal, vervoer, dj, fotograaf.
En aan de kilo's ben ik ook aan het werken. Ik ga begin december gaan kijken voor mijn bruidsjurk en wil daartegen toch nog verschillende kilootjes kwijt, zodat er achteraf niet te veel meer moet veranderd worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...