Terug naar overzicht
Hey, Ik trouw op 12 augustus 2011. Bij ons staat vast: kerk, gemeentehuis, feestzaal, fotograaf, DJ en we zijn nu bezig met ons vervoer. Het kleed ga ik kiezen rond december. Had jij al een kleed van de nieuwe collectie? Mijn volgende planning is hetzelfde als bij jou, nog een paar kilootjes kwijt geraken. Eten gaan we vast leggen in januari en de rest beginnen we rond maart denk ik. Groetjes
we hebben dezelfde datum en ook het zelfde doel! kilo's kwijtraken! :)
hey Hier ook eentje voor 30/7/2011 !!! Bij ons ligt vast zaal, gemeente, dj, viering Volgende stap: fotograaf en vervoer en kleed! En inderdaad de kilo's :-)
Wij trouwen 24 september 2011. Bij ons ligt vast kerk, feestzaal, dj, stadhuis. Vandaag hebben we een afspraak met de fotograaf. Rond december, januari ga ik beginnen kijken voor mijn kleed. Aan die kilo's zal ik ook eens gaan beginnen denken, das het minst leuke :) Stillaan beginnen wij ook al teksten te zoeken voor de viering (iemand tips voor muziek of teksten? )
Wij trouwen op 27 augustus 2011.Misschien niet dezelfde datum maar zoals iedereen hetzelfde doel "de kilootjes". Bij ons ligt het volgende vast:zaal, gemeentehuis, fotograaf, dj. Ik ga ook rond december voor mijn kleed kijken. Wij zijn ook al wat aan het zoeken voor teksten, niet simpel!Wij gaan zelf een persoonlijke dienst in elkaar steken voor de wet. Iemand al toffe (én betaalbare) autootjes op het oog? Wij zoeken oldtimer... Groetjes,Karlien
Onze datum is 3 september 2011. Bij ons ligt vast de zaal, vervoer, dj, fotograaf. En aan de kilo's ben ik ook aan het werken. Ik ga begin december gaan kijken voor mijn bruidsjurk en wil daartegen toch nog verschillende kilootjes kwijt, zodat er achteraf niet te veel meer moet veranderd worden.