Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BEDANKJES OUDERS

28-2-2006 8:30:17
Hallo,

Iemand mooie teksten om in het misboekje te zetten ter bedanking van de ouders? Liefst in de meer persoonlijke stijl. Ik heb totaal geen inspiratie (eigenlijk erg hé...).
En geven jullie nog een cadeautje?

Thanks

Ine

Ineke
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 371

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik28-2-2006 10:27:34

HAllo Ine, ik had het daar in het begin ook even moeilijk mee, en vond alleen dat tekstje ivm vlieger mooi. Maar toen heb ik gewoon zelf eens opgeschreven wat ik fantastisch vind aan hen, en uiteindelijk ben ik blij dat het wat persoonlijker is. Ik raad je aan om het ook zelf eens te proberen, en als het niet lukt vind ik de tekst van de vlieger een heel mooi alternatief. Ik denk dat die hier nog ergens op de site staat.
Groetjes!
Nog 32 dagen te gaan !!!
www.liesbethenpieterjan.be

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-2-2006 12:14:59

Ik vond de tekst van de boom en de tak die er wordt afgesneden heel mooi, heel symbolisch ook.

Maar ik ga hem uiteindelijk toch niet gebruiken. Mijn moeder is er veel te emotioneel voor. Er zullen al genoeg traantjes vloeien zonder die tekst.

Om die reden geef ik de dag zelf ook geen cadeautje. Achteraf krijgen mijn ouders wel een mini-album met de mooiste foto's in.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik1-3-2006 17:38:13

In het misboekje hebben we onze ouders bedankt, maar de tekst van de vlieger gebruiken wij in hun cadeautje. We hebben een foto-album samengesteld met ons verhaal sinds we samen zijn. M'n vriend heeft wat zitten knutselen op de computer en heeft met het tekstje van de vlieger en een aantal foto's een mooie collage gemaakt die we als eerste blad gaan gebruiken. Momenteel zijn we er nog druk aan bezig en de tijd begint te korten... nog 10 daagjes!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Elisa
14-7-2006
 Meld misbruik9-4-2006 14:29:25

Wij hebben een fotograaf die digitale foto's neemt.
Hij fotografeert ons in de vroege middag.
Hij kiest er de twee mooiste uit met de ouders erop en drukt die meteen zelf af, kadert die in,in kaders die wij kozen.
Deze geven we af aan onze ouders op het avondfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...