Terug naar overzicht
Hoi, hoe vroeger je gaat kijken hoe beter :-) Soms is er een vrij lange levertijd voor een jurk, en als je nu net DE jurk gevonden hebt, en deze niet op tijd geleverd kan worden, dat zou heel erg jammer zijn. Ga zeker eens een kijkje nemen tussen de 10 en 8 maanden voor je huwelijk ik ga nu zondag voor de eerste keer gaan kijken, super spannend!!!! groetjes
Hallo, ik zou zeker ten laatste 7-8 maanden voor je huwelijk op zoektocht gaan. Best zelfs wat vroeger. Wij trouwen in mei 2011 en ik heb mijn kleed nu al in juli gekozen. Mijn kleed heeft een levertermijn van minimum 6 maanden dus het is best dat je met zo'n kleedjes niet te lang wacht. Succes met de zoektocht!
Hey, Wij trouwen ook op 3 september 2011! Ik ga begin december aan mijn zoektocht beginnen. Dan zit er nog 9 maanden tussen. Dat moet ruim op tijd zijn. Groetjes
Hoi Tatiana, Ik zou vanaf eind oktober beginnen kijken, dan zeiden ze mij dat alle nieuwe collectie voor de zomer binnen is. Je kan idd niet vroeg genoeg beginnen, want de levertijd van sommige kleedjes is echt wel lang. Succes en geniet van de zoektocht want het is echt zo leuk!
Hey, Ik trouw op 15 juli 2011 en ga op 8 oktober mijn kleed gaan kiezen. Wat je ook kan doen is eens bellen naar de bruidswinkel waar je naartoe wilt en vragen vanaf wanneer dat je het best gaat. Heb ik ook gedaan ;) Groetjes
Hey! Ik trouw ook op 03-09-2011! sinds een aantal weken geleden ben ik aan mijn zoektocht begonnen.Om je ideale trouwjurk te vinden, duurt het meestal toch even...Mij hebben ze gezegd dat ik ten laatste eind december-begin januari moet beslissen.Zij rekenen 9maanden (levertijd + aanpassingen). Veel succes!
Ik trouw op 26 juni 2011 en heb afgelopen zaterdag mijn trouwjurk gekocht :-) een aanrader : Scarpellini in Oostende !
Wij trouwen op 13 mei 2011 en ik ben aan mijn zoektocht in juni 2010 begonnen. Juli 2010 eerste afspraak gemaakt, hem gelijk gevonden. Ze hebben hem besteld en is pas binnen in november 2010 ... Daarna moet je nog je pasbeurt gaan doen, de retouches moeten gedaan worden, enz... Dus hoe vroeger, hoe beter :)