TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
24-6-2006
|
28-2-2006 9:27:56
hey,
Ik heb de juk Trisara, maar ik trouw pas op 24/06/06, misschien een beetje te laat. En ik weet nog niet of ik hem direct ga verkopen..... Groetjes Cindy
|
|
Vanessa
1-9-2007
|
28-2-2006 10:42:12
Hey Cindy, Ik trouw pas in 2007 (ben er nog niet uit of het nu februari of september wordt) Je mag me zeker iets laten weten
(beetje indiscrete vraag: hoeveel heb jij die nieuw betaald?) je mag me anders altijd mailen op little.witch@skynet.be
|
|
Cindy
24-6-2006
|
28-2-2006 13:53:48
Hoi,
De jurk was 1350,50€ - onderjurk 90,00€ - stola 150,00€ - schoenen 149,00€ - juweeltjes 183,00€ - lingery 104,00€ - retouches 60,00€ Dit alles bij Liliane Claes. Het loopt vlug op hé..... Mijn maat zal wel 40 zijn?!
groetjes Cindy
|
|
Beesje
20-6-2006
|
22-7-2006 12:48:25
Hallo,
Ik denk dat ik je gelukkig kan maken. ik ben al een maand getrouwd en heb de mooiste dag van mijn leven gehad en met de mooist jurk die er bestaat. Mijn mening! Ik droeg het kleedje Trisara: eenvoud, romantisch en bovendien sexy op en top. Mijn man was er weg van. Ik heb veel complimenten gekregen! De jurk zit heel comfortabel! Mijn jurk is maat 38 en is al naar de droogkuis geweest. Voor foto's en vragen mail gerust naar witten@begacom.net Ik zou blij zijn als mijn jurk in goede handen terecht zou komen!
Dikke knuffels en hopelijk kan ik jou gelukkig maken.
|
|
Beesje
20-6-2006
|
24-7-2006 9:22:25
foutje in mijn email: witten@belgacom.net
Als ik jouw email heb kan ik gerust wat foto's doorsturen maar die vind je natuurlijk ook op de site van marylise.
Wat ook heel speciaal is aan mijn kleed is het haakje achteraan om tijdens de recpetie of het dansen je kleedje in te korten. Ik heb ook een lus aan het kleedje om het kleed romantisch rond je vinger of pols vast te houden! En natuurlijk zie je die lus of dat haakje niet zitten! Weet je al lang dat de trisara of emotione jouw keuze was? Ik heb vier winkels gedaan en ben na verschillende pasbeurten bij mijn eerste gedacht gebleven.
Als ik niks meer van je hoor. Veel succes!
|
|
mieke
17-2-2007
|
3-8-2006 11:13:15
Hallo,
ik heb gisteren een jurk van Marylise gepast, maar denk zelfs dat deze van collectie 2005 was. Dat maakt mij niet veel uit, vond hem prachtig. Ik kan nu wel nergens vinden hoe deze heet. Heeft hier iemand een idee van? Want zou ook wel eens willen kijken of er niemand deze wil verkopen. Het was het meest eenvoudige wat je kan inbeelden: een bustier en smalle rok met kleine sleep (ook om omhoog te doen uiteraard). Iemand enige suggestie?
Groetjes, Mieke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|