Terug naar overzicht
super!!!!!ik heb je verhaal gevolgd de laatste week en ben blij dat het goed gekomen is!!!geniet ervan!!x
oh kei goe! Ben blij vor u, eind goed al goed!
Ah super dat het inorde is gekomen!! Veel plezier op jullie dag. XxX
Ik ben echt blij voor je dat het in orde is gekomen. Zo erg wat die met je bruidsjurk gedaan hebben. Mag ik vragen welke winkel dat was?
Hallo allemaaaaaaaaaaaaaal..bedankt voor de reacties en de mailtjes..Ik denk dat h
dag Wendy, ik ben echt heel blij voor u dat je eindelijk toch nog een nieuwe bruidsjurk hebt gevonden. Nog even aftellen en dan je jou grote dag er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super dat het allemaal in orde gekomen is. Ben heeeeeeeeeeeel blij voor je.Groetjes Martine
Hey Wendy, ik had je verhaal een beetje gevolgd, ik ben superblij voor je dat het in orde gekomen is!
Zo lief allemaal, bedankt!
Hey Wendy, Super nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat zal wel een pak van uw hart zijn zeker!!!!!!!!!! Veel succes binnen 14 dagen he. Geniet ervan!!!!!!!! Groetjes Tineke
Hey Wendy Ik ben blij dat alles in orde gekomen is met je kleedje! Dikke pluim voor de mensen van Jagré! Geniet van jullie dag (en alles erna natuurlijk) Groetjes