Terug naar overzicht
He, Ook wij hebben een hond wel wat groter dan die van u . Maar wij hadden beslist om hem thuis te laten, want zo drukte is toch niet echt goed voor de hond.Onze hond zou veel te zenuwen hebben wel hadden we iemand die op onze hond paste en af en toe met buiten ging. Misschien is een hondehotel een oplossing? Sukses
Helaba, ook wij hebben een hond nl. een dwergpincher. We gaan hem ook meenemen maar wss niet naar kerk/stadhuis. Op de fotoshoot gaat hij wel mee, want ik wil zeker en vast een aantal foto's waar hij ook bij op staat. De mama van het liefje van mijn neef die gaat op ons woefke passen overdag. Ik heb daar regelmatig contact mee en zij hebben ook honden. Onze hond kent die honden ook, dus dat komt wel in orde. We weten nog wel niet of hij daar blijft slapen. Het mag van hun, maar mijn ouders slapen normaal thuis, dus het kan zijn dat zij hem naar mijn ouders brengen s'avonds. Wij zelf slapen niet thuis, dus hem helemaal alleen thuis laten, een hele dag en nacht, ... dat is zeker geen optie. grtz
Hallo, Wij hebben ook een hondje. Ik wou ze ook eerst meenemen en iets laten doen, zoals de ringen brengen of zo, maar ja is toch de moeilijk. Wij laten ze thuis, omdat wij 's middags met de suite toch thuis gaan eten en na de mis en foto's ook nog even naar huis gaan, gaat dat wel lukken. Ik wil het liefst ook thuis gaan slapen. Ze is wel gewoon om een tijd alleen te zijn als wij werken zijn. Groetjes.
hey!! mijn buurmeisje heeft een maltezer, natuurlijk heel rustig hondje. Zij hebben het hondje wel meegedaan naar het stadhuis en het droeg een kussentje voor de ringen. Haar vader heeft de hond een hele tijd op zijn arm genomen natuurlik, maar het was wel leuk... Erna hebben ze de hond naar huis gedaan... Groetjes!!!
Wij hebben ook een chihuahua en we nemen hem mee op onze verlovingsreportage want we willen echt foto's met hem. Mijn mama gaat mee om zich over hem te ontfermen. Tijdens onze viering willen we hem wel de ringen laten brengen maar voor de rest vd dag en nacht gaat hij op logement. Das een te drukke dag voor een hondje en die stress kan nooit gezond zijn hé. Groetjes Kelly
Hallo, Mijn ouders hebben een Shih Tzu en zij is mijn man en mijn oogappel. We wilden haar er heel graag bij en ze is dan ook overal mee naartoe gegaan: haar achterlaten is geen optie, ze kan niet zonder mijn moeder. Ze heeft onze ringen gebracht in het gemeentehuis en ze is daarna meegegaan om de feestzaal mee te helpen klaarzetten. Ze staat ook bij op de foto's, net zoals mijn pony. Net voor het avondfeest begon, hebben we haar naar huis gedaan, want zoveel lawaai is ze niet gewoon. 's Avonds zijn mijn ouders gewoon naar huis gegaan. Het was fantastisch dat ze er bij was en wij hebben helemaal geen problemen gehad. We hadden het wel vooraf gevraagd of ze binnen mocht in het gemeentehuis. Daar zeiden ze ons, dat zolang het diertje door de deur kon, ze allemaal welkom waren! Veel plezier! Gitte
Wij wilden onze chihuahua er ook bij op onze dag. Helaas mocht hij niet binnen in de kerk, dus hebben we hem er bij gehaald voor de foto's 's middags. Onze kerkdienst was gedaan rond kwart na 12, daarna zijn we iets gaan eten met de suite bij mijn ouders thuis en daarna zijn we ons hondje bij ons thuis gaan ophalen. Een vriendin reed met hem naar de fotolocatie met mijn auto. We konden hem onmogelijk in de bruidswagen of de limo meenemen vandaar. En omdat hij heel hard ruift wou ik mijn vriendin dat ook niet aandoen in haar wagen, vandaar dat ze met de mijne mocht rijden :-) Na de fotoshoot zijn we allen terug langs ons thuis gereden om ons hondje af te zetten en hebben we hem niet meer gezien tot we 's nachts thuis kwamen. We zijn bewust mee gegaan om ons hondje op te halen en terug thuis af te zetten omdat we geen sleutel aan andere wouden geven zodat ze zeker niets konden uitsteken in ons huisje :-) Veel succes ermee!