TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chrisje
5-8-2011
|
20-9-2010 9:38:51
Hallo Sanne,
Heb zelf onlangs mijn bruidsjurk in Koonings besteld, ben daar ongelofelijk gooed geholpen en kwam er per toeval terecht zonder afspraak, had geluk dat ik na een half uurtje wachten er een verkoopster kreeg die goud waard was.
Ben er echt zeer tevreden van, werd er op handen gedragen, heb wel tien jurken gepast en ze bleef zeer rustig,behulpzaam en vriendelijk.
Nooit zag ik zo een prachtige en grote winkel met zoveel keuze, zelfs mijn vriend is er geweest voor zijn pak,hij was ook content van hun service want die keek er enorm tegen op om een pak te gaan passen....
Ik heb zelf een kleedje van Kleemeijer gekozen maar welk hou ik nog geheim....
Veel succes en zeker niet twijfelen.
|
|
Sonia
15-7-2017
|
20-9-2010 14:24:36
Hoi,
Ik wil ook graag een jurk van maggie sottero. Ik ga daarvoor in Roeselare gaan kijken bij La Sposa. Kan er mij iemand zeggen in welke prijsklasse de jurken van maggie sottero zitten? Ik vind echt nergens prijzen terug en zou graag weten hoeveel budget ik ervoor moet voorzien...
Groetjes
|
|
|
sanne
23-7-2011
|
21-9-2010 7:17:04
hoi bruidjes,
danku voor jullie raad! nu zondag ga ik dus voor de eerste keer op zoektoch naar de ideale jurk in de honneymoonshop in rotterdam.. can't wait to see al die mooie maggie sottero jurken!!! spannend!!!!!
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
21-9-2010 21:05:05
Hoi Sanne,
Ikzelf ben ook naar de Honeymoonshop geweest in Rotterdam, gewon doen, ze zijn er
S-U-P-E-R! Je zal het je zeker niet beklagen!
Succes, greetz Fabienne
|
|
Miranda
|
20-10-2010 15:15:23
We hebben inmiddels al een hele leuke collectie aan maggie sottero jurken maar dan eenmaal gedragen. ( dit is echter niet te zien en u bespaart wel een boel geld). Op onze website www.verkoopjetrouwjurk.nl kunt u zien welke jurken we nu in huis hebben. Wie weet tot ziens.
|
|
sanne
23-7-2011
|
27-10-2010 10:57:43
Een tijdje geleden ben ik dan toch naar de honneymoonshop gegaan en het was GEWELDIG!! Zo een goede service had ik me niet kunnen inbeelden. Ze stellen je direct op je gemak en doorlopen samen de winkel. Ze laten je zelf zeggen wat je het mooist vind, maa raden je ook enkele modelletjes aan die je misschien zelf niet zou kiezen. en maar goed ook!
Ik heb mijn droomkleed gevonden, een prachtige maggie sottero die ik erzelf nooit zou uitgekozen hebben, maar het moment dat ik hem aan had, wist ik dat dit DE jurk was.
Echt een aanrader!!
veel succes met jullie zoektocht!µ
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|