Terug naar overzicht
Hoi, Ik denk dat je vooral je hart moet volgen.Kan je niet nog eens het kleed waar je al een voorschot voor hebt betaald gaan passen? Misschien vind je het wel terug geweldig om het aan te hebben?? En ik denk dat het heel belangrijk is om niet teveel meer te twijfelen eens je gekozen hebt. Maar ik sta natuurlijk niet in jouw schoenen ... GroetjesKendra
heb zelfde probleem gehad... na 2 weken plots beginnen twijfelen!!ook over de kleur!!!heb bestelling nog kunnen tegenhouden(die firma waar ze gingen bestellen was net 3 weken in verlof,daardoor was het nog niet ingegeven!!)en opnieuw gaan passen.....toen ik het terugzag wist ik het zeker!!!twas toch de goeie keuze!!dus,ga gewoon nog eens kijken ,dan ben je gerust!!
Hey, Gewoon je gevoel volgen. En vooral nie doen zoals het moet/hoort. Als dat dan toevallig gekleurd en niet traditioneel is... so be it. Ik had ook een gekleurde jurk (zwarte rok en turquoise top) en heb er niks dan complimenten over gekregen. ALs je echt twijfelt kan je best nog eens gaan kijken, daar is niks mis mee. Groetjes, ilse