Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen 2 september 2011!!! Wie nog.?

20-9-2010 11:02:30
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommetjes!!!

Eindelijk is het zover mijn ventje heeft me ten huwelijk gevraagd nu 3 weken geleden :)

Ik ben dan maar direct aan het plannen gegaan, want het kriebelt al zolang om dat te doen en nu mag het!!!
Er waren een beetje problemen om de goeie datum te vinden, (we wilden juni als trouwmaand )wegens zaal bezet (10juni), schoonouders op reis (10-17juni) , mama die geen congé kreeg (17 juni) en dan ik die geen congé kon krijgen (24juni) :(((((

Maar nu ligt het eindelijk vast, we trouwen 2 september 2011 (mmm nog zoooo lang)

We hebben al een paar dingen vastgelegd nl. de zaal (het feest gaat door in salons de vrede in ichtegem), het stadhuis en onze dj liggen vast.
Binnenkort gaan we een afspraak maken meteen moreel consulent voor een vrijzinnge viering in elkaar te steken. Voor de kerk trouwen we niet want we zijn niet zo gelovig maar toch wilde ik iets meer dan het stadhuis want echt romantisch is dat niet denk ik. Zijn er nog die dit doen of daar ervaring mee hebben?

De getuigen weten we ook al maar moeten we nog vragen.

Mijn kleed wordt gemaakt door mijn mama dus daar heb ik nog wat tijd voor., want ik weet echt niet wat ik wil!! Heb al loving you's gekocht en zie veel graag maar allemaal anders van stijl!! Zal nie makkelijk worden denk ik!!!

We hebben ook een dochtertje van nu 17maand, dan zal ze 2 jaar en 5 maand zijn. Ze zal dus een bruidsmeisje zijn:)) kzie da al helemaal voor me!! Enkel practisch voor 's avond met het avondfeest zie ik een probleempje. Hoe we dat kunnen doen als ze moet gaan slapen! Alle mensen bij wie ze anders gaat logeren zijn op het feest!! Zal daar nog eens serieus over moeten nadenken!! Er zijn wel hotelkamers in de feestzaal, mss een nanny zoeken ofzo!!

Voor de rest moeten we nog wat nadenken wat we willen, ivm vervoer, fotograaf, muziek, bloemen, en al de rest die ik vergeet of niet weet :)

Wie nog tips heeft voor mij laat het weten hé
en wie nog trouwt op 2 september 2011 ... we kunnen samen aftellen haha

Allemaal heel veel succes met het plannen en het trouwen!!!
Dikke zoen

Kim
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1222

joke
2-9-2011
 Meld misbruik20-9-2010 12:01:06

Wij trouwen ook op 2 september 2011 in Geel. We hebben de zaal (incl DJ), kerk en stadhuis vastliggen. Getuigen zijn gekozen en ze hebben bevestigd. Begin november start mijn zoektocht naar een gepast kleed.
Fotograaf heb ik op het oog, maar nog niets bevestigd of afgesproken.
Verder moeten we dus nog héél wat regelen, maar dat komt wel in orde!!!
Ook jij héél veel succes met jou planning en voorbereiding!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik20-9-2010 19:41:48

hoi hoi
ik trouw op 6 augustus en mijn zaal, kerk en gemeentehuis liggen al vast.
een fotograaf heb ik op het oog en met de dj al wat contact.
heb in het begin van oktober pasbeurten opstaan bij linx in hasselt en nicky vankets.
heb ook al een tryout van kapsel en make-up opstaan in oktober.
kwestie van goed op tijd te zijn met alles

Charlene
2-9-2011
 Meld misbruik17-2-2011 21:32:14

Hey Kim,

Jou verhaal lijkt wel precies een kopie van het mijne :-)

Wij trouwen ook op 2 september 2011 in Oostkamp !
Nog 6 maandjes en half... We kunnen samen aftellen ;-) En ik kan je verzekeren, ik zit al op hete kolen hoor, kan niet snel genoeg gaan van mij!

Wij hebben ook een dochter van 2 jaar nu ondertussen, Elisa. Op 2 september zal ze dus 2 jaar en 9 maanden zijn. We zijn ook nogal vollop aan het brainstormen voor opvang voor onze kleine meid, vermits iedere mogelijke babysit op ons huwelijk zal aanwezig zijn...

Onze zaal, DJ, fotograaf en vervoer lig ook al vast ! En sinds zaterdag ben ik de trotse eigenaar van mijn trouwkleedje :-)

Ik wens je alvast super veel succes en plezier toe op je huwelijksdag Kim !

sofie

Meld misbruik28-7-2011 20:33:41

Hallo,

Ik ben student fotograaf 23jaar oud en ik zou u wel tot dienst willen staan. Mocht u verdere vragen hebben, kunt u mij altijd contacteren.

Met vriendelijke groet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...