Terug naar overzicht
Hey Beau Mijn kleed komt van bij Le Chapeau en ik kon zoveel gaan passen als ik wou. Heb wel redelijk snel de knoop doorgehakt omdat je er anders toch mee in je hoofd blijft zitten. Wat je wel kan doen is vragen of je geen foto's mag nemen van de twee kleedjes zodat je er thuis nog eens kan naar kijken. Dan hoef je niet elke keer tot daar te gaan om het kleed te gaan zien! Nath
Hey Boden, Je hebt gelijk.Morgen zal ik mijn beslissing maken :-) Dan ben ik er ook vanaf. Ik had de foto's al genomen hahahahahaha Ik heb vandaag ook contact genomen voor een limo te huren. voor 5 uurtjes 300 euro. Lijkt me echt een goeie prijs. Hij breng je overal waar je maar wil. Heeft iemand daar ervaring mee?
nath= nathalie zeker? Ik schrijf hey boden sorry
voor wie nog het mooiste, en best aangepast bruidskapsel zoekt; Michel is dé bruidskapper bij uitstek, hij komt aan huis en doet mak-up, ook oefensessie en reeds veel mijn haar laten opsteken bij hem, dé max. en zeker bij een Nicky Vankets, hij heeft daar ook al mee samen gewerkt en ook voor het magazine For Lovers! kijk eens op zijn website www.sasacademy.be succes meisjes ;-)