Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele aanraders!!

20-9-2010 12:29:50
Hey iedereen,

Ik ben nu al een aantal weken getrouwd en leef nog altijd in een soort roes :)
Het was gewoon geweldig!
En daarom wou ik jullie een aantal mensen/zaken meegeven die zeker de moeite zijn:
- Onze ceremoniemeester Chris: Heel lieve man, neemt ook voldoende tijd op voorhand( hij spreekt af een maand voor de trouw voor wat tips en voor de dag wat te overlopen), hij heeft ervoor gezorgd dat ik gewoon mij van niks moest aantrekken voor, tijdens en na de kerk!

- Michèle Feyaerts (haar en make-up): Zij heeft mij helemaal klaargemaakt hoe ik het wou. Ik was op voorhand al is gaan proef doen bij haar en was daar heel tevreden van, maar de dag zelf ben ik natuurlijk van gedacht veranderd en heeft ze ondanks de tijdnood toch mijn zin gegeven en het helemaal anders gedaan. En het zag er echt mooi uit!
- De fotograaf David Adams: Was er al van 's morgens vroeg bij en normaal haat ik het om gefotografeerd te worden (wat moeilijk te vermijden is als je trouwt natuurlijk) maar hij was helemaal niet opdringerig, pakte zijn tijd om de goeie posities te vinden, maakte het ook wat anders dan de normale foto's, echt heel aangenaam!

- Onze zaal Sint Jansbergklooster in Halen: Ik had het mij niet beter kunnen wensen, het is gewoon een fantastisch mooie locatie! Heerlijk eten, de begeleiding is ook super, geen zorgen van heel de avond, ook een romantische sfeer! Het was gewoon AF!

- Dj Fiasco: De naam trekt misschien niet direct aan :) Maar het is echt een héél goeie dj! We hadden op voorhand gezegd wat we graag hoorden en hij heeft zich daar zonder problemen aan gehouden! Heel de avond stond de dansvloer vol en iedereen zei ook dat gewoon van begin tot einde er kei goede muziek werd gespeeld!
Muziek in de mis DUAS: Echt fantastische mannen, hebben heel mooi gezongen, soms nog beter dan het origineel!, ook wel pakkend, gewoon nog veel beter dan ik het mij had ingebeeld!

Voila, ik hoop dat anderen er ook iets aan hebben :)

Groetjes

Wenke
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1430

Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik20-9-2010 14:15:43

Hoi Wenke!

Wat super dat je trouwdag zo mooi was! Ik hoop dat ik achteraf ook zo kan terugkijken op de mijne :) Bedankt voor de tips, ik vroeg me af of je ceremoniemeester misschien een website ofzo heeft? En waar werkt hij? Ik zoek een goede ceremoniemeester voor de provincie Vlaams-Brabant, maar ik wil echt wel iemand waarvan ik een goede referentie heb! Geniet nog lekker na!

Groetjes

Kelly

Wenke
4-9-2010
 Meld misbruik20-9-2010 14:45:07

Jep, dit is de site: http://www.ceremoniemeesterchris.be/home.html

Ik ben oorspronkelijk ook van Vlaams Brabant maar ben verhuisd naar Hasselt. Hij is ook van de kanten van Hasselt maar hij is met plezier naar mijn ouders thuis in Leuven gekomen, zonder extra kosten. Dus hij is echt aan te raden!

En voor een ceremoniemeester niet echt duur denk ik, ook al heb ik daar wat minder verstand van :)

Groetjes!

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik21-9-2010 18:05:42

Hey Wenke,

Door jouw verslagje heb ik contact opgenomen met DJ fiasco. (Onze DJ werd op het laatst gecanceld door inbraak bij hem) Hij was dus nog vrij en gaan met hem in zee. Echt merci voor de onrechtstreekse tip

groetjes,

Carmen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...