Terug naar overzicht
Hey, Proficiat! Is wel een leuk idee om met snoepsoorten te werken! Nog nooit eerder van gehoord.. En ondertussen kunnen de mensen ook snoepjes eten als die daar zin in hebben :p Hoe veel vraag je voor die 10 potten?
Ik ben ook van plan om met dat thema te werken.Heb je misschien een foto van de bokalen? Mag ik ook vragen welke snoepjes je had voorzien. Want aan die zoektocht ben ik nog niet begonnen.
Hay vraagprijs voor die 10 potten: 25 euro (af te halen omgeving Izegem)Ze zijn klaar om gebruikt te worden (net afgewassen)ik weet niet hoe ik hier een foto moet posten, dus graag een mailtje naar ann_philip@telenet.be, en dan mail ik er wel door!maar tzijn mooie potten, al zeg ik het zelf! snoepsoorten gekozen in de Makro,daar heb je ruime keuzeen eigenlijk ook niet zo duur, want je hebt wel redelijk veel snoep nodig voor 1 pot, ongeveer 1kg snoep per pot... Wij hadden smurfen, kersjes, perzikjes, poepkes, mannekes Pies, chocotofs, zure beertjes, ... en inderdaad, iedereen vond dat super leuk, er zijn heel veel snoepen gegeten geweest, en ook uitgewisseld tussen de tafels! een aanrader! Groetjes!
leuk idee, kun je is een foto doorsturen ? ikske_88@hotmail.com bedankt!!
Wij zijn zeer geïnteresseerd in die potten. Wanneer zouden we ze kunnen komen halen?
Izegem is wat ver voor mij. maar heb je misschien een foto van de gevulde potten? Altijd leuk zo'n eindresultaat te zien! Ik stuur je een mailtje. Mag ik nog een laatste vraagje stellen? Hoe hebben jullie de mensen laten weten naar welke tafel ze moesten gaan? Dus hoe heb je het snoepjes-thema gepresenteerd? Want daar heb ik niet echt een idee van...
Kelly, Je kan de mensen een zakje geven met een paar snoepjes erin: vb 5 snoepjes, overeenkomend met de snoeppot van hun tafel... Succes ermee!
@ Sonia: ik heb je een prive-berichtje gestuurd! @ de anderen: ik heb niet onmiddellijk een foto van de gevulde potten... heb er niet aan gedacht om dat de fotograferen... de fotograaf heeft dat wel gedaan, maar we hebben nog geen foto's... we hebben niet met zakjes snoep gewerkt, omdat snoep nogal duur is en die potten vullen was al redelijk kostelijk... :) de mensen die toekwamen moesten hun naam zeggen, en dan kregen ze een kaartje met daarop de naam van de snoepen! en dan: zoeken maar he! Vele groetjes!
de potten zijn al de deur uit! Groetjes