TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
20-9-2010 18:50:37
Wij hadden een simpele slow zonder al te veel poespas! Het was 'Zij' van Marco Borsato, omdat we daar speciale herinneringen aan hebben. Afgelopen weekend was het een feestje van mijn tante waar dat plaatje nog eens werd gedraaid en uiteraard stonden wij meteen op de dansvloer! Ik vind het wel leuk om je 'eigen' nummertje te hebben.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
20-9-2010 21:41:57
Hallo,
Wij hadden als liedje "Your Song" maar dan de Moulin Rouge versie. Wij hadden hierop een combinatie van rumba en argentijnse tango. Wij hebben hiervoor dansles gevolgd. Er is op dit liedje speciaal een choreografie gemaakt voor onze dans. Wij volgen wel al 5 jaar dansles, dus we wouden wel iets speciaals.
Groetjes
Annelies
|
|
ilse
7-8-2010
|
21-9-2010 9:05:27
Hey,
Wij zijn niet echt dansers dus hebben gewoon een goeie tegelplakker gekozen.
Wonderwall in de akoestische versie van Ryan Adams.
Groetjes,
ilse
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
21-9-2010 12:31:05
Ik dans op zich wel graag maar mijn vriend krijgt al stress bij het idee van een choreografie alleen al :-) Daarom is een goeie plakker voor ons de beste optie, op een nummer waaraan voor ons veel herinneringen plakken: Here I am van Bryan Adams. Ook qua tekst vinden wij dit nummer heel passend.
Groetjes,
Lindsy
|
|
joke
1-8-2009
|
21-9-2010 13:36:49
hey!
geen dansers, toekomstige man met af en toe falend ritmegevoel, dus wij hebben besloten om onszelf de stress (ik zie mij al heel de tijd tellen en niet van het moment genieten) van een dans te besparen en een slow te kiezen.
wil jij wel graag iets speciaals, dan hoor je de laatste tijd steeds meer en meer dat mensen een op maat gemaakte choreo dansen waarvoor ze dan speciaal een paar lessen hebben gevolgd.
onze ervaring is wel dat de meeste gaan voor een tegelplakker ;)
|
|
Ann
6-8-2010
|
21-9-2010 13:44:44
Wij hebben voor onze openingsdans het veelzeggende You are van Dolly Parton genomen. Nathalia heeft dit gecoverd.
De tekst was voor mij zo pakkend toen ik het de eerste keer hoorde, ik krijg er nog steeds kippevel van.
De mensen vonden het zelf ook een prachtig nummer, iets dat ze niet van ons hadden verwacht.
Groetjes
|
|
Ann
27-8-2010
|
22-9-2010 9:16:47
Bij ons was het "our own love" van Anouk. Ook een plakker maar je zou er ook op kunnen walsen :-) Wij vonden vooral de tekst prachtig.
|
|
Elke
2-3-2012
|
23-9-2010 13:54:43
Hallo,
Voor inspiratie moet je eens op you tube kijken, daar staan soms toffe en originele dansjes op. Eerst met een slow beginnen en dan zo wat losser. Veel dansplezier xxx
|
|
Peggy
18-6-2011
|
25-9-2010 16:38:49
wij zullen dansen op "still the one" van Shania Twain. Eindigen in een niet zo rustige slow....kwestie van ineens het feest op gang te brengen :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|