Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring kerk/pastoor Begijnendijk/Betekom/Aarschot

20-9-2010 16:37:37
Hoi iedereen. Mijn vriend en ik willen zeker in de kerk trouwen, maar we zijn er niet goed uit waar.
De kerk van Betekom draagt onze voorkeur uit, omdat we die kennen, maar jammer genoeg vrezen we dat we van de pastoor daar maar weinig vrijheid zullen krijgen om er echt onze mis van te maken.
De pastoor van Begijnendijk (die ook in Aarschot in een kerk de mis opdraagt) lijkt ons wat moderner op dat vlak, maar mijn vriend van de kerk van Begijnendijk veel te groot, te kaal en te weinig sfeervol.
Kerken of pastoors ergens anders in de buurt kennen we eigenlijk niet, dus als jullie suggesties hebben, laat dit zeker horen. Wij zullen jullie heel dankbaar zijn!

Sara
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2333

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik20-9-2010 20:19:17

Dag Sara,

Je kan altijd navragen of je met een andere priester mag trouwen in de Kerk van voorkeur. Je kan altijd zeggen dat je die ene priester goed kent....
Je betaald dan enkel dubbel geld (voor de kerk en dan nog eens een priester)
Wij trouwen in de Magdalenakerk te Brugge, maar wel met een priester van Rent-A-Priest.

Succes!

S

Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik20-9-2010 20:35:27

Hoi Sara,

ik ben zelf uit Betekom en ik kan je al vertellen dat de priester inderdaad ECHT niet fijn is om mee samen te werken. Ik betwijfel ook of hij je gaat toelaten om een andere priester mee te brengen, het is echt geen openminded man. De priester van Begijnendijk is inderdaad wel een pak vriendelijker! Als je graag een intieme kerk hebt, kan ik je altijd wel de kerk van Rotselaar Heikant aanraden. Die is ook vrij modern, als je dat leuk vindt.. Daar hebben ze ook een fijne priester vind ik zelf!
Veel succes nog en hou ons op de hoogte!
Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info