Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar in Limburg je precies bent maar mijn trouwkleed kwam van in een klein winkeltje in Sint-Truiden, nl. mode Ariane. Ikzelf heb ook een maatje meer (46) en ze hebben mij daar SCHITTEREND geholpen! De pasmodellen zijn meestal wel in een kleiner maatje, maar ze kunnen dat dan echt wel zo houden en aanpassen dat je toch een heel goed beeld krijgt. Daarna nemen ze dan je maten en het kleedje wordt dan op jouw maat gemaakt... Je moet wel op een besteltermijn van een 7 à 9 maanden rekenen.
Is de wachttijd overal zo lang? Onze trouw is namelijk gepland voor juni 2011 en ik ben eigenlijk nu pas beginnen kijken voor een kleed. Vandaar dat ik nu een beetje ongerust word dat ik te laat ben om nog iets te vinden. Zeker omdat het een maatje meer moet zijn.
geen paniek!rustig blijven!alleen kalmte kan u redden! :) ik (vrouw van Philip inmiddels) heb ook een maatje meer,en volgens mij kan je in elke winkel een kleedje in jou maat krijgen,want ze moeten dat ook bestellen, en dat is het maar een kwestie van de maat doorgeven he! dus je moet daar zeker en vast niet mee inzitten hoor! en qua timing zit je ook goed hoor! wij zijn vorige week getrouwd, en ik heb mijn kleedje in april pas gekocht!het was tijd dat ik de knoop doorhakte, maar het was zeker nog niet te laat! Vele groetjes en nog veel succes! Ann
Een geweldig goed adres = Sapristi in Neerpelt! Echt SUPERRRRRRRRr!
Ik ben bij http://www.desiree.nl/. Net over de grens in Nederland. Maar ik ben er van de Kempen naartoe geweest, dus vanuit Limburg zeker te doen. groetjes, Carolina
Hallo Leen, We hebben prachtige jurken in een maatje meer.Op www.verkoopjetrouwjurk.nl kunt u deze zien. We zitten in Wanroij dus wellicht nog te bereizen?