Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal gasten avondfeest

21-9-2010 12:37:55
Dag iedereen,

Uit de posts hier kan ik opmaken dat er veel avondfeesten gegeven worden voor meer dan 150 mensen. Hier schrik ik wel een beetje van: bij ons is het natuurlijk nog veraf, maar na een eerste telling kwamen we op een 90-tal mensen die we er écht bij willen hebben. Wij zijn beiden enig kind, wat de groep natuurlijk al kleiner maakt. Verder hebben we tot hiertoe alleen mensen gerekend die we er absoluut bij willen hebben: familie (na selectie wegens familieruzies, ik ga geen mensen vragen die ik al jaren niet meer gesproken heb), onze vaste vriendenkliek en dichtste collega's.
Als ik die aantallen hier zo zie, heb ik een beetje schrik dat ons feest te 'beperkt' zal zijn: we voorzien een goede DJ en hopen op een goed dansfeest. Bij die 90 mensen zitten wel veel feestneuzen, maar toch... En als er dan nog wat afzeggingen komen...

Of maak ik me nu zorgen om niks? :-)

Groetjes,
Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1077

Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik21-9-2010 12:41:18

Wij hebben een grote familie en kwamen op 280 mensen. Toen vond ik dat héél veel, maar nu hebben er 60 afgezegd. Ik ben dus nu wel blij dat ik toen niet meer heb geschrapt, want zoals je ziet bellen er veel mensen af...
De ambiance hangt niet af van de hoeveelheid mensen. Bij ons zal het een mix zijn van jong en oud, dus hopen we op een goed feest :-)

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik21-9-2010 13:02:26

Hey, vrijdag was onze trouw van de wet met avondfeest. Met 50 man. Das een heel mooi groepje. Er is zeker genoeg leute gemaakt geweest en gedanst. Ik had er ook schrik van dat het een saaie boel ging worden, maar niks was minder waar. Maak u zeker niet ongerust.
Volgende zaterdag gaan we met 70 zijn. Dan gaat hopelijk het dak eraf.

Probeer er wel steeds voor te zorgen dat er volk op de dansvloer staat, zodat er geen "dode" momenten zijn. Wij hebben daarvoor onze zussen ingeschakeld.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-9-2010 13:11:39

Geen paniek! De sfeer is heus niet beter of slechter als je met veel volk bent, hoor! Als je maar de mensen die je graag ziet rond je hebt!

martine
25-9-2010
 Meld misbruik21-9-2010 13:13:55

Hoi

Wij hebben ook niet zo een groot feest. Hebben geen grote familie en dan nog ruzie in de familie dus... Hebben ook grotendeels goede vrienden en goede collega's. Er hebben er maar 4 afgebeld. Denk als het aantal groot is dat er er ook meer zijn die afbellen.
Zaterdag is het zover voor ons...

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik21-9-2010 13:23:33

Hey,

Wij zullen maar rond de 70 mensen liggen, en nog eens 40 extra voor het dessert en dansfeest. Maar de uitnodigingen moeten nog verstuurd worden en er zullen dus ook nog wel afzeggingen zijn waarschijnlijk. We zien wel, ambiance kan je ook met tien maken ...

Groetjes
Kendra

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik21-9-2010 13:29:02

Je maakt je zorgen om niets ;).

Wij nodigen 'slechts' rond de 90 mensen uit op het avondfeest. Er zullen ook nog afzeggingen bijkomen. En ik ben er zeker van dat het een geweldig feest wordt!

Je nodigt uiteindelijk ook diegene uit waarvan je wilt dat ze er graag bijzijn, je kan moeilijk extra mensen uitnodigen zodat de groep groter is toch?

Grtz!

Thalissa
6-8-2011
 Meld misbruik21-9-2010 13:29:08

Hoi Hoi

Wij rekenen op 40 personen voor het diner
en zo'n 120 voor het feest (met die van het diner inbegrepen)

Groetjes,

Thalissa

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik21-9-2010 14:09:58

Bedankt voor jullie reacties, ze stellen me gerust!

Wij dachten inderdaad ook van liever een iets kleinere groep maar allemaal mensen die we er echt bijwillen, dan volk uitnodigen gewoon om de groep groter te maken. Begon alleen even te twijfelen over de ambiance, maar die zal er zeker wel zijn!

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik21-9-2010 14:21:23

Hey,

hoewel wij allebei grote families hebben, hebben wij ook maar een 70-tal mensen uitgenodigd waaronder dan nog meer dan 10 vriendinnen. Ik was van het gedacht dat ik alleen mensen wilde uitnodigen die me nauw aan het hart lagen en dat betekende in de praktijk dus maar de helft van mijn familie, maar wel een aantal goede vrienden.

En dat er minder ambiance zou zijn met minder mensen, daar hebben wij niks van gemerkt :)

Nathalie
24-9-2011
 Meld misbruik21-9-2010 22:18:19

Hey,
Wij gaan voor de receptie zelfs maar met 70 zijn.
Ik denk dat wij maar 30 personen familie uitnodigen de rest vrienden....
We willen er dan ook enkel mensen bij waarmee we ons gaan amuseren en geen ruzies :)
Voor het avondfeest zijn wij maar met een 40-tal :) en het wordt karaoke met DJ :)
Dusja ik hoop dat dat zal meevallen, maar ik ga er ook van uit, dat de hoeveelheid de
ambiance niet bepaalt... Ik heb naturlijk een kleine lokatie anders zou het wel maar koel ogen :)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...