TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
21-9-2010 14:47:21
Uw teksten.. haha ik blijf ze super vinden om ze te lezen
Wij hebben fotograaf marec genomen. Hij volgt ons de volledige dag tot en met openingsdans, we krijgen 2 albums, alle foto's op CD en een 80 foto's voor bedankingskaarten... Hij is bij ons thuis geweest en het klikte wel. Ook mooie albums gezien van hem. Wat wel is, is dat ik in de periode dat ik op dit forum zit, nog maar één bruidje hier ben tegengekomen die ook met hem heeft gewerkt.. Een zekere Jessie en zij was ook content van hem (je kan haar eens opzoeken, ze heeft een link naar Facebook gepost om de foto's te bekijken).
Veel succes nog met de zoektocht naar DE fotograaf!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
KELLY
8-10-2010
|
21-9-2010 17:45:47
woordt? :-)
|
|
An
9-9-2011
|
21-9-2010 18:18:42
Dank je wel allemaal! Ik schrijf elke fotograaf die ik hier tegenkom op in m'n ideeënboek!
Idd, Kelly woorDT :-).
Excuseer! Ik ga geen uitvluchten zoeken, ik had m'n tekst maar moeten nalezen alvorens op het knopje 'reactie toevoegen' te klikken.
Groetjes,
An (met het schaamrood op de wangen)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
21-9-2010 18:20:52
Hallo, Wij gaan c-photography nemen. Die mevrouw is echt wel een lieve en het album dat we gezien hebben was heel mooi.Ze volgt ons van bij het klaarmaken tot de openingsdans en is heel prijselijk. Deze dame is van Temse en ze werkt in heel Vlaanderen. Ze heeft hier (op het forum) ook een pagina.
Nog veel succes met de zoektocht! Groetjes Kendra
|
|
Sarah
16-7-2011
|
21-9-2010 19:03:08
ENOA :D
|
|
Sara
20-8-2011
|
21-9-2010 19:23:54
Wij zitten met hetzelfde probleem... zoveel fotografen en als je er naar mailt of belt, allemaal andere prijzen... :-)
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
21-9-2010 20:14:51
Wat hebben mensen toch met fotografen?
Ik had een semi-professionele fotograaf, het werk dat ik van hen gezien heb vond ik goed. Niet supergoed maar gewoon goed. 300€ voor alles is dan ook wel echt spotgoedkoop. Ik heb zelf fotografie gestudeerd dan leg je de lat vaneigens hoger dan normaal, dé fotograaf ik echt wou (fotograaf Johan Schutte uit Wetteren) was niet meer vrij en dan was de zoektocht begonnen. Ik vermoed dat ik mooie foto's ga hebben, we zullen zien eind september wanneer het album klaar gaat zijn. Tot dan moet ik het stellen met familie kiekjes die een mooi beeld geven van wat de dag allemaal inhield, gewoon kiekjes en om tranen met tuiten te lachen, 7 onderrokken en een paar jarretellen. Hilarisch toch?
Dedju 't is gepasseerd en 't was mooi, veel te mooi!
Een knipoogje naar iedere bruid en bruidegom, greetz Fabienne
|
|
Lien
13-8-2011
|
21-9-2010 20:31:33
Hallo, Wij hebben Tiny van sfeerbeeld, een super lieve dame en knappe foto's!!! www.sfeerbeeld.be Groetjes x x x
|
|
Kirsten
|
21-9-2010 20:39:16
WoordT, fotografen, en kuskesdansen terzijde, moet jij echt gaan bloggen, An!
Fantastiche stukjes heb je hier al achtergelaten...
Via blogspot kan het gratis! ;-)
Kiki
|
|
An
9-9-2011
|
21-9-2010 21:23:51
Woehoe, laat maar komen die fotografen (is volgens mij toch de juiste spelling)!
Onder het puntje 'fotograaf' in mijn ideeënboek staan al 'n heel aantal namen!
Fabienne: Momenteel heb ik (nog) niets met fotografen! Ik (wij) zoek(en) ook geen kiekjesmaker die enorm veel kost. Gewoon, zoals je zei, iemand die goed is. (en iemand die ons 'n beetje dat 'strike a pose - feeling' kan geven)
Wij hadden ook het idee om wegwerpkodakjes op elke tafel te zetten. (Ik kan nu al enkele namen noemen van mensen wiens blote kont/neushaar/volle mond erop zal staan.)
Kiki: Ik ken, eerlijk waar, niets van bloggen! (erewoordT!)
Groetjes,
An (die het werkelijk geweldig vindt dat er zoveel verschillende namen van fotografen hier verschijnen)
|
|
Kirsten
|
22-9-2010 0:49:45
Hahahaha
Schrijf ik zelf 'fantastische' zonder 's' ...
Weet niet uit welke streek je komt,
maar gaan voor Karl Goosen (Essen) of de meisjes van Weddings by Lily (West-Vlaanderen)!
Heel sympathieke personages, met een passie voor de stiel!
Bloggen gaat trouwens vanzelf, je doet het nu al, dan wel op een forum...
registreren op blogspot, schrijven,
link zetten op FB, twitter, en de mensen laten genieten van je avonturen en kronkels...
misschien leren we allemaal nog wel iets! :-)
Succes An!
Kiki
|
|
Ann
27-8-2010
|
|
|
veronique
13-9-2008
|
22-9-2010 16:59:53
Je schrijft inderdaad leuke posts An!
Over fotografen: een helse zoektocht...
Waarom wij voor een professionele fotograaf kozen:
-je bent zeker(der) dat ie er zal zijn op jouw dag, en indien overmacht voorziet hij een evenwaardige vervanger
-hij heeft tijd om de foto's te bekijken, triëren, bewerken, ... daar betaal je hem tenslotte ook voor, niet enkel voor die paar uur op jullie trouwdag
-hij kan jullie album (laten) afdrukken in een kwaliteitsboek, toch wel iets anders dan de boeken van Hema of Kruidvat...
Een hele goeie volgens ons is Pieter Van Impe, maar dit hebben wij te laat beseft (reken wel op minstens 1600 euro, met verlovingsshoot inclus, maar hij is het waard voor dé dag -kijk maar eens op z'n blog of deze stijl jullie bevalt).
Uiteindelijk kwamen we bij Indra Laenens, die ons allesbehalve teleurgesteld heeft! We kregen 2 cd's met foto's in hoge resolutie (een vergroting van 60 op 90 is haarscherp) en een heel mooi, groot album (ik wou er eerst zelf één maken, maar kon niet kiezen tussen al die mooie foto's).
Dus kruip maar weer achter je scherm en ga blogs bekijken van fotografen!
Veel plezier! gr véro
|
|
Lynn
25-6-2011
|
26-9-2010 12:51:15
Hey!
Wij hebben Jef Celen zijn foto's zijn echt de moeite !! en zeer schappelijk van prijs
Veel succes met de zoektocht
|
|
Sharon
20-8-2011
|
30-9-2010 12:02:40
Ik kan je mijn vriendin Wendy aanraden... Ze doet dit als hobby! Voor ons gratis, maar voor anderen voor een spotprijsje :)!
Groetjes
Sharon
|
|
An
9-9-2011
|
1-10-2010 10:46:50
Hoi Sharon,
Ik heb je net 'n mailtje gestuurd met het stappenplan.
Zou je me de gegevens van je vriendin even kunnen bezorgen.
Groetjes,
An
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|