Terug naar overzicht
Hé Julie, Neen dat hebben we niet gedaan. Ik vind niet dat ik een ander gunstig moet stemmen vooraf. Als je dat graag wil doen, ok! Het is ook zijn taak om dit te doen.
Wij hebben dit ook niet gedaan hoor. Vind ook niet dat je hem op voorhand moet proberen gunstig stellen. Een goede priester zou hier toch geen belang aan mogen hechten vind ik. Wij hebben achteraf wel een mailtje (en gaan ook een bedankingskaartje sturen als deze af zijn) gestuurd om hem te bedanken voor de viering enzo, omdat iedereen er echt zo positief over sprak en denk dat dat veel meer betekende dan een fles wijn op voorhand.
Wij hebben wel een flesje meegenomen en die was daar heel blij mee. Ook wij zijn onthaald met wijn,versnaperingen en mochten boterhammen met toespijs eten vandaar dat we niet met lege handen wilden toekomen.
Wij hadden niks mee... Wij krijgen toch ook geen cadeautjes van klanten omdat we ons werk doen?! Nadien hebben we hem wel nog een bedankingskaart gestuurd.
Wij zijn hem nadien een fles wijn gaan geven, omdat hij dat heel goed gedaan heeft.