Terug naar overzicht
Hoi Als je hen een mailtje stuurt sturen ze je een prijzenlijst. Hier staat alles in. Huur zaal, drankenforfaits, walking dinner, buffet, menu,... www.speelhof.be Groetjes
Hallo, Wij hebben ook prijs gevraagd bij het speelhof en ze sturen inderdaad vrij snel hun prijslijst door. Zover ging alles goed... Maar dan wouden we een afspraak maken om de zaal te bezichtigen. Na een 10-tal keer bellen naar de zaak en naar de gsm van de verantwoordelijke krijgen we eindelijk reactie en hadden we een afspraak op vrijdag. Vrijdagmiddag kreeg ik dan een mail dat het uitgesteld moest worden om privé-redenen. Geen probleem, ik heb meteen geantwoord en nieuwe datums voorgesteld voor de week erna. Geen reactie... Ongeveer 5 berichten op de voice-mail achtergelaten de dagen erna, geen reactie... Na een 3-tal weken kregen we dan een mail dat hij na een goede vakantie wel eens tijd zou kunnen hebben voor een nieuwe afspraak. Intussen hadden we al een andere zaal vastgelegd aangezien we blijkbaar niet echt op de uitbater konden rekenen. Ik denk dat die extra stress niet nodig zal zijn tijdens de rest van de voorbereidingen... Groeten!