Terug naar overzicht
HeyOp amazon.com kan je gratis liedjes beluisteren. Je zoekt naar een cd die ze verkopen waar het liedje in voorkomt (ze verkopen bijna ALLE cd's) en dan kan je alle liedjes een stukje beluisteren.GroetjesVicky09.09.06
Hallo Kim,Onze liedjes voor de viering waren : * bruidsmars - mendelsohn als intrede* Crazy for you - madonna (tekst was toepasselijk voor het begin van onze relatie)* Your song - Ewan Mc Gregor uit de film Moulin Rouge* Done drifting - Heather Nova* bruidsmars - Wagner voor het naar buiten gaan.Voor onze DJ hebben wij ook een soort play list moeten maken met onze favoriete muziek. Uiteindelijk is dit een erg lange lijst geworden omdat we telkens leuke liedjes noteerden wanneer we die op de radio hoorden. Als je je mail-adres doorgeeft, wil ik je deze lijst wel eens doormailen. Onze DJ heeft echt bijna alles van deze lijst gespeeld en het was heel de avond ambiance !Groetjes,Gert 108 dagen gelukkig getrouwd :)
Hoi,I.v.m die lijst die je aan jullie Dj moet geven heb ik een goede oplossing. Onze DJ wil ook zo'n lijst maar hij zei ons dat we bij onze uitnodigingen een briefje moesten steken waar elke genodigde zijn of haar favoriete top-3 doormailt naar ons. Zo heeft iedere genodigde zijn of haar favo nummers gehoord en zo is iedereen tevreden.Hopelijk kan ik je daarmee helpen.Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
hallo Gert, zou je die lijst ook eens naar mijn kunnen doormailen? Ik vind het echt moeilijk om een goede playlist te maken..Alvast bedankt, GroetjesLynnLynn.guillaume@pandora.be
Dag GertZou je de lijst ook naar mij kunnen doormailen? Ik hoor vaak een liedje op de radio en dan denk ik jajaja dat ook, maar tegen dat ik dan thuis ben (hoor het meestal in de auto) ben ik het weer vergeten! Een lijst zou dus helpen.GroetjesVickyvickystuer@hotmail.com
Bedankt voor de tips.En Gerd, hierbij heb je mijn emailadres: kim.dhoker@hotmail.comBedankt hé.
Geweldig idee van die top-3 door te mailen Debra! Ik weet wel niet of mijn toekomstige dit ook zo een goed idee vindt... Daarom, Gert, zou je die play list ook naar mij kunnen doorsturen :)? Mijn email: miet.vandebroek@gmail.com. Alvast bedankt!
Hoi Gert,Zou je het erg vinden om die lijst naar mij ook door te mailen. Voor het geval onze gasten enkele bangelijke feestnummers vergeten doorgeven dat we nog kunnne terug vallen op uw lijst.Alvast bedanktDebra11/08/06
Hello,Op de site van freerecordshop kan je ook stukjes van liedjes beluisteren.Bij ons wordt het alvast:* You are - Natalia (intrede ventje)* She - Elvis Costello (intrede bruid)* Thank you for loving me - Bon Jovi (na lezing)* You and I - Scorpions (ondertekenen register)* For the love of a Princess - James Horner (Communielied)* Born to love you - Queen (uittrede)We moeten nog 1 instrumentaal nummer hebben vlak voor het dankgebed.Wat die lijst betreft, GERT, kan jij die ook eens naar mij doorsturen aub? phyllis.geysen@advalvas.beGroetjes,Phyllis28/07/06
zie dat de tip van freerecordshop al gegeven isverder hadden wij geen playlist doorgegeven omdat we dit zo moeilijk vonden, wel hebben wij een paar liedjes/artiesten gezegd die we zeker niet wilden horen ( gespeeld op begrafenissen, of gewoon een hekel aan)onze muziek was het volgende:*wedding march van mendelsohn (intrede)*altijd heb ik je lief - clouseau ( tussenzang)*dreaming my dreams -the cranberries (ondertekenen)*een vriend- margriet hermans (tussenzang )*testify - phil collins ( communie )*wedding day - Bee Gees (uittrede)als ik het opnieuw zou doen zou ik intrede en uittredelief verwisselen.verder hadden wij ook het liedje per me per sempre ( voor mij voor altijd )van eros ramazottidat was onze openingsdans, en zo mooi van tekst! verder wou ik ook graag heaven van bryan adams maar dat zag mijn man niet zo zitten.hopelijk heb je er wat aan!sandy
T.a.v. GertHey,Kan je aub ook efkes de liedjeslijst doormailen?giannasanty@yahoo.comGroetjesGianna 040506