Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balonnen Jacobs

22-9-2010 13:21:06
Hey bruidjes en gommetjes !

We hadden vorige week ( eindelijk ) een afspraak met Anthony van Jacobs Balonnen .

We hadden al eens mails over en trug gestuurd en zo , maar doordat er nog wat tijd was , heb ik gezegd ... ik wacht nog eventjes voor een afspraak te maken .
Nu hij stuurde mij een mailtje , de aanvragen voor de zomer van 2011 begonnen vlot binnen te komen , en hij wilde voorkomen als ik uiteindelijk belde voor een afspraak dat hij de dag niet meer vrij had in zijn agenda.
Das vind ik nu eens werken !

Je hebt veel mensen die gewoon " eerste bevestiging , eerste keus heeft" bij hem ist " eerste contact , eerste keus"

We kregen daar een paar boeken voor onze neus , hij gaf in geuren en kleuren uitleg over de balonnen waar hij mee werkt.
Blijkt ook dat de fotos op de website ( die ik al redelijk mooi en tof vond ) dat dit nog maar begin werkjes van hem waren , ondertussen staat hij al iets verder.

Hij is heel eerlijk in wat kan en niet kan , hij zegt ook vlakaf : ik zou dat niet doen want dit is al wat duurder ... je weet ook meteen wat de prijs is.
Na een uur babbelen , hebben we uiteindelijk 2 pilaren vastgelegd die beginnen aan onze deur , hij verzet deze dan naar de kerk , en nadien verzet hij ze dan naar de feestzaal. ( dus zelf hoeven we niet te piekeren over : raakt dat nu in de auto )

Ook hebben we 10 tafelstukjes vastgelegd , oorspronkelijk wilde ik balonnen in disneyfiguren. Maar deze waren vrij groot , en waren ook 20 euro ... Dit vond ik wat veel , als je bekeek dat we 10 tafels hebben...
Dus hebben we even zitten brainstormen , aangezien we met cinema ticketjes werken , gaan we de cinema ticketjes in verschillende pastel kleuren doen , en op de tafels gaan dan balonnen staan in diezelfde pastelkleuren.
Deze oplossing was maar 10 euro per tafel , vonden we al gelijk een hele verbetering. Je moet nu wel weten , we hebben het dan niet over gewoon een ballon aan een lijntje , maar het is dus gewoon af hé .

Als laatste hebben we dan beslist om 20 balonnen op te laten , 10 blauwe en 10 roze . ( ik en mijn aanstaanden konden niet kiezen , en wit wilden we écht niet hebben)
Anthony stelde gewoon voor om elk ons lievelingskleur te nemen en die dan op te laten.

Weer een zorg minder sé , we zijn blij dat alles vast ligt. Het gaat er fantastisch uitzien , dat weet ik gewoon !

Mensen die zoals wij niet echt voor bloemen zijn , dit is echt een aanrader !
Je moet er iets verder voor rijden ( hij woont in Roeselare ) maar het is echt de moeite waard .

groetjes

Kelly

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 729

eline
20-5-2011
 Meld misbruik22-9-2010 21:00:24

hoi hoi

we nemen ook hem :)

maffe kerel he

groetjes eline 

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik23-9-2010 18:58:08

Hallo,

Onze ballonversiering zal ook van bij hem komen.

Groetjes Lindsay

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...