Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aankleding feestzaal

22-9-2010 15:59:15
Hallo,

wij gaan onze zaal zelf inkleden te Moerzeke (Oost Vlaanderen), maar ik verschiet eerlijk gezegd nogal van de prijzen, zeker dingen om te huren... Hebben jullie ideeën waar ik aan een redelijk bedrag decoratiemateriaal kan huren (of kopen)? Ik denk hierbij bv aan enkele planten, van die hele grote kandelaars voor op de grond, balonnen, tafellakens ...

Alvast bedankt!!!!
Saskia

Saskia
1-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3170

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik22-9-2010 16:16:04

Hoi!
Wij hebben ook de aankleding van onze zaal volledig zelf gedaan en wij hebben veel in den ikea, ava en hema gevonden. In den action of den xenos (Nederland) vind je soms ook leuke decoratie spulletjes. Grote zilveren kandelaars en boompjes hebben wij gehuurd.

Groetjes!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik22-9-2010 17:44:54

Hoi,

Ik zit met dezelfde verbazingen over de torenhoge prijzen. Wij moeten ook onze zaal aankleden van nul en het belooft nog moeilijk te worden...

Mag ik vragen wat zo'n aankleding kost bij de meeste mensen?

Groetjes
Kendra

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik22-9-2010 18:20:47

Hallo,

In Blankenberge is er ook een action winkel, je moet maar eens op hun website kijken, hun prijzen zijn ongelooflijk!!
Verder is er in Brugge een groothandel Van der Vennet met allemaal deco spulletjes. Maar als je bij hen aankopen doet, heb je wel een handelsregister of btw nummer nodig...Anders kun je daar niets kopen.

Verder in de hema hebben ze ook vaak leuke spulletjes.

In de makro kun je ook af en toe een koopje doen.

Ik moet ook nog beginnen rondkijken voor deco.

Groetjes Sarah

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik28-9-2010 12:41:59

ik ben ook naar ava en naar speelgoedwinkels gegaan je kan het zo origineel maken als je zelf wil en we hebben ook een feestreglement op tafel gezet die we zelf gemaakt hebben. Dat vind je op internet als je feestreglement intikt dit is iets grappigs en je zet er op wat je zelf wil. Ballonnen zijn we in ava gaan halen en helium ook ik ken ook iemand die kaarten gaan zoeken is op de rommelmarkt per tafel een soort kaart met een opdracht op, dit was ook leuk als je eens goed zoekt vind je vannalles en doet hoeft helemaal niet duur te zijn. Heb ooit van een feest gehoord waar de dj soms de muziek stil legde en de tafel die eerst recht sprong werd getrakteerd met cava dit brengt veel amusement als het jonge mensen zijn. Gewoon veel rondneuzen veel succes

saskia
20-5-2011
 Meld misbruik29-1-2011 0:37:47

heb versiering gehaald in ava en casa,we werken met zwart ,wit en rood,dus nu het moment om rode harten te kopen he!verder kan ik rekenen op creatieve vriendinnen ,voor bloemstukken enz..te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...