Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen bestellen via Vistaprint

22-9-2010 23:00:33
Hallo iedereen!

Ik was op internet eens aan het rondkijken naar alle mogelijke soorten van uitnodigingen. Nu kwam ik op de website "Vistaprint" terecht.
Ik heb daar naar eigen smaak een super mooi kaartje kunnen samen stellen. Ik verschoot wel van de super lage prijs! Aangezien de prijs zo laag is, heb ik er precies niet zo veel vertrouwen in...
Heeft er iemand van jullie al goede/slechte ervaring met het maken van uitnodigingen op deze website?
Ik vraag me bvb ook af hoe de kwaliteit is van het papier van die uitnodigingen.

Alvast bedankt!

Groetjes
Laurie

Laurie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1661

Milena
4-9-2010
 Meld misbruik22-9-2010 23:37:47

Hey,

Wij hebben onze uitnodigingen ook besteld via Vistaprint.

Wijzelf en de genodigden waren er zeer enthousiast over..

In eerste instantie waren ze beetje scheef afgeknipt, waardoor een deel van de eerste letters niet leesbaar waren. Ik heb dan een mailtje gestuurd naar hen, en een week later hadden we ze opnieuw in de brievenbus... en correct

Groetjes,
Milena

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-9-2010 7:58:25

Wij gaan ze daar ook bestellen!

Ik heb daar oa mijn visitekaartjes besteld en de kwaliteit was verassend goed in vergelijking met de prijs.

We waren er dus uiterst tevreden mee :)

Katja
17-6-2011
 Meld misbruik23-9-2010 8:18:11

Hallo Laurie,

Ben blij te lezen dat er mensen wel goede kwaliteit gekregen hebben, maar ik heb daar pech gehad.

Ik heb daar mijn save the date kaartjes besteld en was allesbehalve tevreden.
Het ging hier over een foto op een postkaart, ik had er 100 besteld en jammer genoeg zat er heel veel kleurverschil op mijn kaarten ( de ene was een grijze achtergrond en de andere waren verschillende groentinten) en ze waren dan ook nog eens slecht afgesneden, had een witte rand aan de bovenkant van mijn kaartjes.
Met als gevolg dat ik ze allemaal heb moeten bijsnijden.

Ik heb dan ook mijn ongenoegen geuit bij hen, maar ik had minder geluk dan Milena, want ze namen de schuld totaal niet op zich.
Ze zeiden zelfs vlakaf dat zij door de lage prijs, geen extra controles kunnen doen. En je moet dat zelf maar doen wanneer je de bestelling plaatst.

Ik ging normaal ook onze uitnodigingen daar bestellen, maar ga dit zeker nooit doen.

Maar ja ik weet wel dat je er pech in kan hebben natuurlijk.
Hopelijk heb je meer geluk :-)

hilde
10-12-2010
 Meld misbruik23-9-2010 10:03:50

Wij hebben onze uitnodigingen ook bij Vistaprint besteld. Gewoon een eenvoudige kaart met glansafwerking.

Wij vinden ze goed gelukt want we wilden hier niet al te veel kosten voor maken.

Prijs/kwaliteit vind ik zeker ok bij vistaprint.

Nele
14-5-2011
 Meld misbruik23-9-2010 12:03:07

Hoi,
Ik heb nog geen ervaring met de kaarten van Vistaprint, wel met de pennen.
Ik had voor mijn getuige een pen besteld met een opdruk...
De service was wel perfect, snelle levering etc.
Maar ik vond de pen nogal slecht afgewerkt, de opdruk was eerder een soort sticker, en het was niet mooi aan de randjes. Maar al bij al had ik er niet veel voor betaald, dus het kon er wel mee door.
Maar hierdoor ben ik ook minder geneigd om bij hen mijn kaarten te bestellen...uit schrik dat de afwerking niet ideaal gaat zijn.

Blijkbaar kun je er wel geluk mee hebben...zoals je hierboven leest...dus mss kan je het er wel op wagen ;-)

Groetjes!

Patrick

Meld misbruik23-9-2010 12:22:31

Ik heb visitekaartjes besteld met ook op de achterzijde bedrukt.
Dat was prima afgewerkt en voor weinig geld.

PatrickLiebens

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik24-9-2010 12:41:04

heb net mijn kaartjes gemaakt en besteld op vistaprint... kost niet zoveel dus heb ze binnen enkele dagen in mijn brievenbus, als ze niet goed zijn, ga ik van mijn oren maken hopelijk krijg ik dan nieuwe, zoniet heb ik nog meer dan tijd genoeg om het ergens anders klaar te krijgen!! :)

Liesbeth
27-8-2011
 Meld misbruik26-9-2010 10:14:03

Tip: www.extrafilm.com
Beter van kwaliteit, goede service, snelle levering en je hebt er veel mogelijkheden. Je kan er voor speciale gelegenheden ook kiezen uit glinsterend papier.
Zal waarschijnlijk iets duurder zijn dan bij vistaprint.

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik11-10-2010 18:46:38

Ik heb in augustus mijn uitnodigingen daar besteld voor de doop van mijn zoontje en ik was er heel tevreden mee! Ook de genodigden hadden niet gedacht dat ik ze had laten maken bij vistaprint! Ik was ook heel tevreden van de kwaliteit!

Veel succes bij je keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info