Terug naar overzicht
Hallo,Een vriendin van mijn moeder maakt mijn kleed ook zelf naar een model van linea raffaeli. Wij zijn voor een stof al eens gaan kijken naar Lorré-stoffen in Wetteren en hebben daar al het een en ander gevonden. Het is zeker de moeite waard om daar eens langs te gaan. Spannend hé,het blijft toch afwachten hoe dat kleed er zal uitzien. groetjesVeerle
geen idee wat taft is, maar in stoffenwinkel Den Boom in Lier vind je ook heel veel stoffen, ook voor huwelijken. misschien dat ze je daar wel kunnen helpen.Mieke
heykes,schijnt dat "den boom" nogal duur is maar daa, misschien kan je in wijnegem shopping is kijken, daar is ook een stoffenwinkel die iets minder duur is.groetjesHeidi
wat ik dus eigenlijk nog wilde zeggen over "den boom" :-)....dat het daar redelijk duur zou zijn maar dat ze daar idd véél keuze hebbengroetjesHeidi
Hoi daar!Mijn nicht maakt mijn kleed ook naar een model van Linea.Zij geraakt via een kennis van haar aan de originele stoffen van Linea en dit aan een vrij betaalbare prijs!Wat of hoe weet ik niet juist.Groetjes,Annabelle09/09/2006