Terug naar overzicht
Hey, Het noorden van India is wel geweldig. Wij zijn daar wel niet op huwelijkreis geweest (we denken er wel aan) maar ik ben daar reeds geweest en het is heel mooi. Als je een kleurrijk land zoekt met een supermooie bevolking en één van de wereldwonderen, dan moet je in India zijn :) Verder is Thailand ook een aanrader, zeker als je nog nooit naar verre landen bent geweest. In Thailand zijn ze veel toeristen gewend dus je gaat daar zeker niet slecht terechtkomen. En ik kan zo nog wel wat Oosterse landen opnoemen als je wil :) GroetjesKendra
Wij gaan 3 weken naar Zuid Amerika in augustus. Waar precies weet ik ni want het is een verrassing van mijn schoonouders, wel wordt het een 'doortrekreis' zodat we niet heel de tijd op dezelfde plaats zitten. En dit is wel leuk als je niet kan stilzitten...
Hey inge, Ben met uitzondering van peru op al de bestemmingen geweest die je opgeef. Het zijn wel 3 heel uiteenlopende bestemmingen niet met elkaar te vergelijken. Hangt er vanaf wat je greeg doet (hou je van natuur, cultuur, zon of maakt het weer niet veel uit, bergen, luxe of eerder authenthiek) Als het een hulp voor je kan zijn, indonesië was voor mij zowat één van de mooiste reizen die ik had (Maar vooral het gedeelte Java, met enkele dagen bali) Bali is moderner, Java is nog wat authenthieker. Equador is de moeite, maar was voor mij niet het hoogtepunt. (Galapagos vind ik niet de moeite om er zoveel geld aan uit te geven) Als je je beperkt to enkel equador is je reis zeker evenzeer de moeite. Peru heb ik me laten vertellen dat mooi is (bergachtig, dus pas op als je hoogteziek wordt) als je mocht opteren voor zuid amerika, informeer dan eens naar argentinië... (schijnt super te zijn) Als je toch graag wat luxe hebt, kan je in azie voor een redelijke prijs luxehotels boeken Heb al heel wat rondgereisd, dus als je graag wat meer info hebt, mail je me maar Succes met je keuze
Hey, Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Kenia... 8 dagen safari en een paar dagen hotel/zwembad/strand om te bekomen van al dat moois...