TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
1-8-2009
|
23-9-2010 13:07:15
hey!
le chapeau is ongeveer de derde winkel die ik gedaan heb. ik had in een andere bruidswinkel (bruidshuis te merksem) een mooie jurk gezien van ong 1100 €. wij hebben dit uiteraard aan de verkoopster laten weten, die onmiddellijk begrepen had dat ze met een jurk van 1.500€ niets ging verkopen.
Ik heb verschillende kleedjes gepast (2u binnen geweest of zo) en uiteindelijk mijn droomkleedje daar gevonden! ik had een zeer vriendelijke en professionele verkoopster die niet gepushed heeft. natuurlijk kan ik niets zeggen ivm de andere verkoopsters.
rest de vraag natuurlijk : wat is duur? sommigen vinden 500€ voor zo'n kleed eigenlijk al te veel, anderen geven er graag 2000€ aan uit. ik denk wel dat je voor 500€ daar niet veel gaat vinden (je kan altijd telefonisch eens informeren hé)
echt prijsvergelijkend per merk zijn we wel niet te werk gegaan.
groetjes!
|
|
Bianca
14-5-2011
|
23-9-2010 13:27:15
Bedankt Joke voor de reactie, ja ik denk dat je voor 500€ niet in veel winkels terecht kunt, ik had gedacht ongeveer 1000€ uit te geven aan een kleed, maar ik heb mij laten vertellen dat in die winkel, de meest jurken toch wel het dubbel van de prijs is... maar ja ik kan er altijd is langsgaan eh
Nog eens bedankt voor de informatie
Groetjes
Bianca
|
|
Laura
18-12-2010
|
23-9-2010 14:02:38
Mijn kleed voor mijn trouw in december komt ook van le Chapeau, ik vond de service, de keuze daar super! Mij hebben ze niet gepusht om iets te kopen: de begeleiding vond ik super: gewoon, casual, eerst een goed gesprek over wat wel en wat zeker niet. Ik heb een jurk van 1200 EUR zonder retouches en dit past perfect binnen mijn budget :-) Ik zou le Chapeau aan iedereen aanraden en dat en maar natuurlijk hangt dat ook af van de verwachtingen die je hebt en vooral hoeveel geld je eraan wil uitgeven. Nu is erover nadenk hebben ze me wel wat 'aangeraden' om daar ook mijn schoenen te kopen maar ik heb me niet laten overhalen. Ik vond ze daar te duur en daarom ben ik ze op een andere plaats gaan kopen. Dat was voor de verkoopster wel direct ok hoor ...
Geniet van je zoektocht!
Laura
|
|
Laura
22-10-2011
|
23-9-2010 14:16:54
Hoi!
Mijn jurk komt ook van bij Le Chapeau. Super service, verkoopster wist echt wat ze deed en ik werd ook totaal niet gepushed. Ben zonder problemen nog een tweede keer mogen komen kijken (ze hebben zelfs speciaal een gaatje in de agenda vrijgemaakt voor mij). Mijn budget was ook 1000 euro en ze hebben mij dan jurken getoond die variëerden van 750 tot 1395 euro. Uiteindelijk is het er eentje van 1150 geworden. Ik kreeg ook echt wel een ruime selectie aangeboden binnen mijn budget. Zeker eens langsgaan!
Groetjes!
|
|
Sara
20-8-2011
|
23-9-2010 15:26:10
Le chapeau heb ik geen ervaring mee, maar heb mij toch ook altijd laten wijsmaken dat ze niet goedkoop waren.
Bruidshuis in Merksem ben ik geweest, mooie kleedjes gezien, maar de verkoopster was onvriendelijk, zelfs naar het onbeschofte toe... Dus ik vertikte het om daar een kleed te kopen. Hierna ben ik naar La Tiara gereden in Antwerpen en daar heb ik mijn droomkleed gevonden. Heel vriendelijke mensen daar, en prijzen zijn absoluut niet om van omver te vallen. Ik heb het mijne 1700€ betaald, maar dat is dan ook een Justin Alexander die je in de US makkelijk 3000€ betaald.Mijne was op dat moment het duurste wat ze hadden hangen. Prijzen van de andere kleedjes die ik gepast heb lagen tussen de 700 en de 1200€
Dus zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
www.latiara.be
Veel succes in ieder geval!
Grtjs
Sara
|
|
An
7-8-2010
|
23-9-2010 15:30:05
Hallo! Ik heb mijn kleedje bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht. Ik had op voorhand gezegd dat mijn budget 1000 euro was en zéker niet meer. Ze hebben hier perfect rekening mee gehouden en ik zat er zelfs ietsje onder! De verkoopsters zijn allemaal heel vriendelijk en professioneel. Zéker eens gaan kijken, dus! Groetjes An
|
|
Sofie
15-5-2010
|
23-9-2010 15:39:34
Hey Bianca, Of Le Chapeau duurder is dan andere winkels kan je het beste testen met te vragen naar een paar kleedjes van een bepaald type en bepaald merk. Bijvoorbeeld Marylise Aurora, Sugar,... Linea Rafaeli of wat je zelf mooi vindt. Dan kan je die prijzen achteraf vergelijken met dezelfde kleedjes in andere winkels he. Ik heb voor een paar dezelfde kleedjes waar ik tussen twijfelde toch heel wat prijsverschil gevonden tussen de verschillende winkels. Maar het hangt echt van kleedje tot kleedje af. Vergeet ook niet dat de prijzen van de retouches ook veel variëren in de verschillende winkels. Kleedje dat ik uiteindelijk gekozen heb was 300 euro duurder bij Cermo... Dat vond ik toch zeker al eens de moeite om te vergelijken!
Succes alvast!
|
|
marta
23-7-2011
|
24-9-2010 14:14:52
ik ben bij la tiara binnen geweest om gewoon enkele vragen te stellen en ze waren er bijzonder vriendelijk en behulpzaam. ik had onmiddellijk gezegd dat ik die dag nog niks zou kopen maar ze haalden toch alles boven wat ik vroeg ( niet zo van: als ze niks koopt dan gaan wij ook niet de moeite doen om de dingen boven te halen )
in le chapeau waren ze vriendelijk maar zonder afspraak wouden ze me niet verder helpen dus hoe ze tijdens het passen zijn kan ik je nog niet vertellen :)
|
|
christine
|
18-7-2013 21:24:18
De jurk van mijndochter hebben we gekocht in Le Chapeau. Je zegt gewoon je budget. Ons budget was 2500 en de zeer vriendelijke verkoopsters toonde ons verschillende jurken onder en rond dat budget zonder expliciet de prijs te vermelden. We kozen voor een droomjurk van1700. Dus ze willen je niet perse de duurste jurk aansmeren. We bleven dus ruim onder ons budget. Ik had ook gewoon gevraagd naar de goedkoopste en naar de duurste jurk, 1200 / 10.000. Vanaf 5000 krijg je een naam van een couturier.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|