TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
23-9-2010 18:17:51
Best pas na de keuze van jouw trouwkleed, hoor! Ook al weet je de kleur al... Ik heb allerlei soorten kleedjes gepast: haltertop, spaghettibandjes, bustiermodel,... Uiteindelijk bleek een haltertop het beste bij mij te staan, maar daar kan je natuurlijk niet zomaar alle juwelen op dragen... Dan moet het echt iets 'fijn' zijn, want met parels bv. dan doet dat pijn als je die onder de halter steekt en erop is ook geen zicht... Heb je een bustiermodel, dan kan het bovenaan soms nogal 'bloot' lijken, waardoor een zwaardere ketting of een ketting die breder oogt mooier lijkt... Veel hangt ook af van het kleed zelf: zitten er al pareltjes op of niet,...
|
|
Philip
10-9-2010
|
23-9-2010 19:13:48
hay ik heb ook persoonlijk ondervonden dat je beter best eerst je trouwkleed kiest! ik had altijd gedacht om een 'pairlefin' te dragen op mijn trouwkleed maar toen ik die combinatie zag in het echt, paste het echt helemaal niet... Groetjes Ann
|
|
wendy
9-10-2010
|
23-9-2010 19:16:03
Hey, ik zou ook eerst het kleed kiezen..en dan kijken welke soort juwelen er op passen. Meestal hebben ze in de bruidswinkels ook juwelen, vraag gerust verschillende soorten zodat je voor jezelf kan uitmaken wat het beste bij je past. Ik heb een halterkleedje en bij mij persoonlijk paste het best een zwaardere parel..Ik heb er verschillende op gepast en zo kan je écht uitmaken wat je zelf wilt. Veel succes hoor!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
23-9-2010 20:48:58
Bedankt allemaal! Die vrouw is ook net bevallen dus ik kan nog niets bestellen. Maar jullie hebben meer dan gelijk hoor! Ik kan beter wachten tot ik een kleed gevonden heb. Ik ben een beetje ongeduldig denk ik :)
Ik vind juwelen v an de bruidswinkel iets te duur, daarmee dat ik naar iets goedkopers op zoek ben.
|
|
Sandy
28-5-2011
|
23-9-2010 22:49:53
Hallo Ik geef de dames hierboven gelijk omdat je nog niet weet hoe je kleed er gaan uitzien, en misschien een zware ketting niet kunt dragen bij een haltertop. Maar ik had ook eerst schoenen en daarna pas een kleed, die bij de schoenen moesten passen. Toffe website trouwens met hele mooie juwelen.
Veel succes!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
24-9-2010 9:16:07
Eerst uw trouwjurk en dan juwelen. Dan kan je in de bruidswinkel eens een setje aandoen, laat uw getuige ne stiekem foto pakken van het setje en dan kan je die daarna laten namaken Zo ben je zeker dat het mooi met uw jurk gaat.
Ik heb dat ook zo gedaan, heb Dorien ook gecontacteerd, maar inderdaad, nu maakt ze geen juwelen omwille van geboorte zoontje. Als ik nergens anders gesteld geraak, contacteer ik ze nog eens terug volgend jaar.
|
|
joke
1-8-2009
|
24-9-2010 13:15:39
hey!
ik heb idd ook vanalles gepast in de bruidswinkel tegen exorbitante prijzen. eens bepaald wat het mooiste was, hebben we beslist "om er nog even over na te denken" hahaha
een creatieve vriendin heeft dan iets gelijkaardigs ineen gestoken.
Misschien dat je de foto/afbeelding van het setje kan opslaan op je computer zodat je nadien altijd iets gelijkaardigs kunt zoeken, mocht deze van de site verdwenen zijn en prima bij je kleed passen.
groetjes!
joke
|
|
NELE
3-9-2010
|
27-9-2010 20:14:33
Ik heb ook nog iets leuks in de aanbieding. Als je wil stuur ik je een foto! :)
groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
27-9-2010 20:42:39
Je mag altijd een foto sturen naar: claudia.vanagtmael@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|