Terug naar overzicht
http://www.trouwkapsels.nl/ Dat is zowat de beste site die ik al ben tegengekomen...verder ben ik ook nog niet echt geraakt... Ik vind het moeilijk kiezen hoor :-)
Hallo Tinka, Zou je mij ook je creaties eens kunnen doorsturen? Want ik heb ook totaal nog geen idee. :-) Alvast bedankt katja.en.willem@skynet.be
Hoi, Zou het mogelijk zijn de info naar mij ook door te sturen aub?Alvast bedankt! GroetjesKendra
Oeps, mijn mailadres vergeten: info@kendra.be
@ Tinka: wil je mij deze ook versturen? Ik ben vooral op zoek naar iets specialer voor haarlengte tussen kin en schouders. Moet zeker een gedeelte los laten. Wou eerst opgestoken maar van de week mijn jurk gaan bestellen en los haar gaat mooier zijn. mijn mailadres: kelly.aertgeerts@telenet.be PS: geef uw prijzen/info ook maar door he. Ik woon in Kessel (vlak bij Lier-Mechelen)
Hey Tinka, kan het naar mij ook doorgestuurd worden ? Een dikke merci hoor !!! emmy.vanree@skynet.be
www.theknot.com
Graag voor mij ook a.u.b.: sebastien.de.meyer@telenet.be
@ Tinka: wil je deze info ook naar mij doorsturen? kellycuvelier@hotmail.com Bedankt!
Ook naar mij aub? claudiavanagtmael@hotmail.com
En naar mij? ;o) maartjescrayen@hotmail.com
ook interessant voor advies www.sasacademy.be dé bruidskapper bij uitstek succes J.
naar mij ook aub : ilse@dxadsl.be
willen jullie die info ook naar mij doorsturen aub? noortjecools@hotmail.com dankje