Terug naar overzicht
Hey Jessica, Ik zit op hetzelfde niveau als jou.Wij zijn ook op zoek naar een toffe maar vooral unieke locatie in of rond gent maar blijkt moeilijk te vinden.We hadden enkele locaties gevonden maar velen ervan blijken van de stad te zijn en daar kan je geen huwelijksfeest geven.De andere dingen kosten ook heel veel geld.Ik kan je dus nog geen tips geven maar begrijp wel je situatie.Laat eens iets weten als je iets vindt, ik doe hetzelfde... Groetjes Debbie
ik stel voor om het rubriekje locatie op dit forum nog eens te bekijken. heb daar al een paar voorstellen gedaan, want is vaak dezelfde vraag om unieke locatie. ik kan alvast deze voorstellen: -Acec-gebouw --> gerestaureerd - Eskimo - Artcube - Kollekasteel Mariakerke -Sint -Pietersabdij ..... Groetjes, S
probleem is dat wij iets zoeken dat betaalbaar is, en voor een kleine groep genodigden (ongeveer 50 personen). wat ik tot nu toe las op deze site kan daarvoor niet dienen jammergenoeg... tips dus nog altijd welkom!
Aalst?Onze feest gaat door in Kaai 17, toffe eigenaars en heel flexibel! Alles is mogelijk!Het is een mooie grote loft, wij gaan voor een drielandenbuffet en dessertenbuffet ;) Groetjes,Karlien
Kollekasteel is niet duur. Althans vroeger niet. Ik dacht 100€ of misschien nu wat meer. Het is ideaal voor 50 personen, want het is er niet zo groot. www.kollekasteel.be Groetjes