Terug naar overzicht
Dag Debraje kan misschien "opbouwen" met de liedjes. ik bedoel: rustig beginnen en de "hardere" of "vluggere" liedjes naar einde toe.zo hebben wij het toch gedaan.GroetjesVanessa09/09/05
Hallo DebraWij gebruiken als eerste lied één van Clouseau. Het is een nieuw liedje van hem: eeuwigheid, het gaat erover dat hij haar ten huwelijk vraagt.Groetjes EllenIk kan het anders eens per mail doorsturen
Hoi Ellen,Ik ken het liedje maar al te goed, staat op de CD Vanbinnen hé? Maar het is zo'n uptempo nummer en weet niet echt of onze priester daarvoor te vinden is! De tekst is natuurlijk heel toepasselijk.Toch bedankt hoor, zal het hem zeker vragen.Debra11/08/06
Hoi Debra,Wij hadden als intredelied 'You are the reason' van Sarah en Koen Wauters, 'Zie me graag' van Clouseau. Als communielied hadden we Your song van Ewan McGregor.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
debra, wij hebben het liedje "mooi" van clouseau. groetjes Heidi
wij hadden altijd heb ik je lief van clouseau, heb dat altijd al een prachtig nummer gevonden en nu krijg ik er helemaal kippenvel van. voor de rest: wij hebben gekeken naar de teksten en wat we toepasselijk vonden voor op dat moment, en dan hadden we nog twee liedjes over en twee momenten en dan gewoon gekozen wat ons best leek.sandy