Terug naar overzicht
(te) Veel volk in de zaal kan er voor zorgen dat de dansvloer te klein wordt, waar door het feest er in een mum van tijd op zit, omdat de gasten het niet lekker aanvoelen. Ligt die vloer zo wat in het midden van de zaal, dan kan het reuze meevallen en een superfeest worden. Ligt de dansvloer aan het uiteinde ergens, waarbij de gasten aan de tegenovergestelde kant op een hoop zitten tussen voeten en allerlei meubilair, dan zou het wel eens een ramp kunnen worden, ongeacht de muziek. grtz
Wij hebben er ons feest 23 oktober, en zullen ook zoveel volk hebben. Volgens ons moet dit perfect lukken :) Veel succes met de beslissing!
Hey Katrien, Gebruiken jullie dan ook de oranjerie om daar gasten te zetten? We zijn gisteren nog een tweede keer gaan kijken en blijven enthousiast maar we blijven ons toch afvragen of we iedereen makkelijk gezeten krijgen. Ik zou ook het liefst iedereen aan ronde tafels zetten, maar dat is niet mogelijk. Gebruiken jullie de zaalindeling zoals deze op hun site staat? Nog heel veel 'voorbereidsucces' en ik hoop dat je achteraf een uitgebreid verslagje schrijft van je grote dag :-)
Hey Ariane Wij gebruiken alle zalen die er zijn. oor de receptie: de blauwe en de groene Voor avondfeest/mensen die er achterag nog bijkomen: de gele, grote zaal en wintertuin. Het dessetenbuffet wordt dan opgesteld in de groene zaal. Ik vind het idd ook spijtig dat het geen ronde tafels zijn, maar wij wouden ook veel volk en zochten een zaal tussen mijn thuis en mijn toekomstige zijn thuis ... en dat werd dus omgeving Leuven. Mijn beste vriendin is er ook getrouwd en die is echt super tevreden. Geen stress van zodra je daar toe komt: Steven heeft alles in handen. Ik denk dat het wel aangewezen is de zaalindeling als leidraad te nemen voor je tafelschikkingen. Eind volgende week mogen we daaraan beginnen ... beloofd nog een moeilijke puzzel te worden. Als er nog iets is, laat je het mij maar weten! Veel succes met jullie beslissing!