TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saskia
1-7-2016
|
24-9-2010 13:38:21
Jammer wij trouwen maar in mei....
|
|
Nancy
2-10-2010
|
24-9-2010 17:42:49
hey Lies,
wij trouwen op 02-10-2010!! maar wel in Kortrijk, zou anders superleuk zijn, mss een uitdaging ons thema is zwart/wit met een accent van rood.
toch graag eens foto's nancy_dirk@telenet.be
groetjes
|
|
Tanja
2-10-2010
|
25-9-2010 8:08:22
Jammer ik heb er al een en wij zijn van limburg (maasmechelen) Nu een 2de is altijd leuk ;) maar dan moet je ver komen ;)
|
|
Tanja
2-10-2010
|
26-9-2010 23:21:12
Zeiden mijn schoonouders: misschien een uitdaging om er een voor 180 man te maken zodat we nog een op het avondfeest kunnen geven :-p :)
|
|
Lies
18-12-2013
|
4-10-2010 10:44:41
Hallo iedereen!
Heb uiteindelijk mijn taartje mogen maken voor Nancy en Dirk!
De vrijdag voorbereidingen gedaan, biscuit gebakken en alles klaargezet.
De zaterdag had ik alle tijd voor de bekleding en versiering van de taart.
Een grote uitdaging was het niet want het moest een taartje zijn voor 14personen en ik had al een verlovingstaart gemaakt voor 180 man. De uitdaging zat er in om het perfect te bezorgen 104 km verder, stresssss!
Het is dus een bruidstaartje geworden met 3 lagen, de thema was zwart-wit-rood en dus de versiering ook. De vulling was biscuit met frambozenbavarois want dat was de favoriete smaak :)
Onderweg had ik slecht regenweer en auto's die plots uit het niets remden! En ik zat wel in de auto met een taartje van 3 lagen hé!
Anyway eind goed al goed, daar aangekomen nog even de final touch en voila!
Nancy en Dirk zagen er alvast fantastisch uit en de staart paste volledig int plaatje :)
Ik ben alvast benieuwd naar de reacties en of het evengoed smaakte als het eruit zag :)
Ik probeer nog een foto te posten!
Groetjes,
Lies
|
|
Karine
25-6-2011
|
6-10-2010 21:43:07
hey Lies,
Bedankt voor je reactie vd fotografe + de taart ziet er heel mooi uit... Ga je je eigen taart ook maken?
|
|
Lies
18-12-2013
|
7-10-2010 9:27:07
pff ik denk van niet Karine,
ookaal zou ik mijn eigen taart het beste kunnen maken naar eigen wens smaak en stijl.
Er komt ook wel wat stress bij kijken hoor, je kan veel voorbereidingen maken de biscuit bakken en invriezen maar de versiering moet zeker de dag zelf of een dag opvoorhand gedaan worden. En dat zie ik niet zitten om effe tussen al die stress met een taart bezig te zijn... Maar ik heb genoeg kennissen die me kunnen verder helpen hoor no problem :)
Grt,
Lies
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|