Terug naar overzicht
Huyze De Baere in Maldegem! Superrrrrgezellige superrrrrromantische zaal!groetjes, veel succes nog met je zoektocht!birgit
HeyHet Godshuis is echt heel mooi, maar we hebben er nog geen feest meegemaakt.Wij houden ons feest in zaal Scala te Beveren. Dat is een oude cinemazaal die nu helemaal gerestaureerd is als feestzaal. De plafond is heel hoog en bestaat uit allemaal kleine lichtjes, precies een sterrenhemel. Zeker een aanrader!Veel succesVicky09.09.06
hallo PeggyWij trouwen in 't Gravenhof in Torhout. Mooie lokatie en naar het schijnt is het eten een streling voor de tong.groetjes Ellen
Saint Germain is zeker een aanrader! Lekker eten, en een onovertroffen dessertbuffet!Voor huyze De Baere: heel goed, romantische locatie, maar beperk je aantal genodigden toch tot maximaal 100, anders zit iedereen dicht bij elkaar, en moet de helft van je genodigden verhuizen voor het dansfeest!
Hey Peggy,Ik sluit me volledig aan bij Erna! Ben ook eens naar een trouwfeest gemoeten naar Huyze De Baere en er moesten idd mensen verhuizen (met tafel en al) om plaats te maken voor het dansfeest. Er zit ook een grote groep achter pilaren. Het is echt geen practische zaal maar het eten en de service zijn er wel uitstekend. De tafels zijn ook prachtig gedekt! Ze hebben nu wel, sinds een jaar, een nieuwe feestzaal bij. Ik zou toch eens langs gaan om eens de nieuwe zaal te bekijken.Salons Saint Germain is ook heel goed. De keuken is er zeer fijn en de zalen zijn zeer mooi ingericht. Ik denk wel dat deze feestzaal qua prijs een hogere prijscategorie is. P.S ge zijt me der eentje ze Peggy. De stoelen moeten stoffen overtrekken hebben. Ik lag in een deuk als ik het las. :-)Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl