Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Romantische plek gezocht in (buurt van) Gent

24-9-2010 14:25:16
Dag lieve mensen,

mijn verloofde en ik trouwen op 02/06/2012 en hebben dus nog even tijd om alles tot in de puntjes voor te bereiden.
Wij zouden heel graag een alternatieve ceremonie hebben zoals je vaak in de films ziet: in open lucht en op een groene plek. :-D

Weet iemand zo een geschikte plaats in de buurt van Gent?

We kiezen er bewust voor om de ceremonie niet in de tuin van de feestzaal te doen. Dit omdat we ons niet kunnen veroorloven om iedereen (zo'n 250 personen) voor het hele avondfeest uit te nodigen. Het merendeel van de genodigden zou pas vanaf het dessert komen. Bovendien is het avondfeest vermoedelijk in Aalter, terwijl de mensen van overal een beetje komen: Antwerpen, Gent, Brugge, Brussel, ... en het ons leuk lijkt als ze na de ceremonie en voor het dessert in een stad als Gent kunnen vertoeven.

Wil je ons helpen zoeken naar een mooie, groene en romantische plek in de buurt van Gent voor onze ceremonie?

Alvast een hele dikke merci!

Morwenna
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1805

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik24-9-2010 19:42:39

Morwenna!

Geweldig u hier ook tegen te komen ;). Alvast een heel erg dikke proficiat met jullie verloving!

Grtz,
Maaike (ortho)

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 12:39:20

Misschien Sint Baafskapel aan Van Eyck zwembad?
Tuin van sint-Pieters abdij?
Anders wat plaatsen, waar kapelleke staat.

Hopelijk voor jullie mooi weer!!

Groetjes,

S

Morwenna
5-5-2012
 Meld misbruik27-9-2010 12:59:32

Hoihoi,

dag Maaike! Zo lang geleden, super dat je me hier vond :-D. Voor jou ook een hele dikke proficiat!!!!!

Dag Sarah, bedankt voor de tips! De tuin van de Sint-Pietersabdij is idd een heel mooie tuin, er is veel parking in de buurt, en t is vlakbij t centrum...

Had daar nog niet aan gedacht. Merci dus :-).

En veel succes, want zie dat t bij jou bijna zover is... Geniet ervan en alvast dikke proficiat!

Groeten,
Morwenna

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info