Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom

24-9-2010 23:52:35
Hoi Allemaal

Ik vroeg me af wanneer je nu het best voor het kostuum van je man gaat kijken?
Want ons trouwjurk moet zo snel mogelijk, maar is dit voor het kostuum ook?

Heeft iemand ervaring met carbonella? Lijkt mij dik in orde, en aangezien zowel ik als mijn aanstaande verzot zijn op Italiaanse pakken, lijkt het mij ideaal...Maar heb er nog nooit van gehoord :-) en nen Brioni is geen spek voor onzen bek, al dat mijn aanstaande het wel zou willen...

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1148

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik25-9-2010 6:13:41

dat is een goede vraag, zou ook wel eens willen weten wanneer je daar moet voor gaan kijken.
wat is de prijs van een goed kostuum eigenlijk?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-9-2010 10:43:05

Het kostuum van mijn man was er na een week. Het hemd mochten we wel al de dag zelf meenemen, maar de broek en de mouwen van zijn vest moesten uitgelengd worden. Dit was bij Marty in het Waasland Shopping Center.

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik25-9-2010 10:53:23

Nicky is zijn kleren 3maanden van te vore gaan kiezen. Alles bestellen en op maat laten maken en nu hangt het ergens in iemand van de familie zijn kast :-) en ik weet niks! Is ook een beetje een geruststelling als hij zijn kleren had ... Weer een puntje minder op onze TO DO lijst :-) Hij is wel in dezelfde winkel geweest als mij... dit om er zeker van de zijn dat we samen passen :-)

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 12:12:33

Zal toch ook gerust zijn als hij zijn kostuum heeft, als is het nog iets minder dan een jaar weg :-) Wil wel gaan meekiezen, dan ben ik zeker dat het bij het mijne past, want heb geen wit kleed.

Pfff, begin beetje te stressen heb ik den indruk, duurt allemaal zo lang... en droom er elke nacht van... vannacht heb ik dan weer gedroomd dat alles fout liep op onze trouw, dat er niemand kwam opdagen, dat er iets mis was met de traiteur... Was blij dat ik wakker was :-) hihi

En Tom die blijft er dan weer heel kalm onder hé, die lijkt het zich ni aan te trekken en doet alsof ik bridezilla ben... Zal wel beteren zeker...

Wat moet je nu zo rekenen voor een kostuum?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-9-2010 14:39:01

Dat van mijn venteke was er eentje van Esprit en kostte +/- €250.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 15:48:45

Amai da valt goe mee... Denk dat wij ook wel eens gaan zien bij suit supply...

Giovanni

Meld misbruik26-9-2010 13:32:05

Carbonella is top, als zeg ik het zelf ;)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 14:04:12

Denk persoonlijk dat dit geen jaar op voorhand moet maar ik heb er ook geen ervaring mee....
Bij ons gaan alle mannen van de suite een jaquet aandoen want mijn verloofde gaat al elke dag in kostuum werken.
Een mooi en deftig kostuum mag je zeker al rekenen vanaf de 250 - 300 euro...

De jaquetten moet je pas een maand op voorhand bestellen maar de mannen gaan dit wel huren... dit kost rond de 90 euro per jaquet.

Blijkbaar gaat dat allemaal gemakkelijker en sneller voor de mannen dan voor de vrouwen .... :-)

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik27-9-2010 11:07:32

Mijn aanstaande zijn kostum kostte 450 EUR met schoenen bij :-) vond ik zeer goed meevallen. Hij is het gaan bestellen ongeveer 3 maanden voor ons huwelijk. Maar volgens mij kan het ook nog korter in tijd bij je grote dag. Ik was alleen al bli jdat hij er tijdig één had en dat je het ook kan schrappen van je lijstje :D

Wim
21-7-2010
 Meld misbruik29-9-2010 19:59:20

Dag Sara

Ik heb mijn kostuum gekocht bij Carbonella nadat ik bij andere Suitsdirect en Wellens miijn smaak niet had gevonden. Zulke service had ik nog nooit meegemaakt! Dinsdag stuurde ik hen een e-mail en enkele dagen nadien stond ik reeds bij hen in de showroom en dat op een zondag!

De eerste indruk van mijn moeder en mij, ongelofelijk. De zaakvoerder, een jonge Italiaanse man, ontving ons enorm hartelijk. De showroom was duidelijk anders dan in de andere "winkels". De zaakvoerder straalt kennis uit op het vlak van kostuums. Na een kleine introductie mocht ik een eerste kostuum proberen.

Ja, hoe zal ik het beschrijven… het was gewoon af. Het pak zat als gegoten. Niet enkel had ik een bijna op maat gegoten kostuum aan, ik kreeg ook nog stijladvies. Ja, het is dus niet meer te ontkennen dat die Italianen er toch wat van kennen hoor! :-)

Alles werd perfect ingelegd, zonder meerprijs, en na minder dan een week persoonlijk bij mij afgeleverd in Antwerpen. Mijn vriendin was zeer tevreden met het pak. Ik kan dus zeker en vast iedereen aanraden Carbonella te ontdekken! Meer dan waard!

Groetjes Wim en Stéphanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info