TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
25-9-2010 9:49:39
Maak je daar geen zorgen over.
Je hebt er lekker en verzorgde menu's en ze zullen zeker niet met honger van tafel komen.
Ik ken hen niet persoonlijk maar als dj kom je in veel zalen en kan je natuurlijk veel opsteken om andere koppeltjes te helpen.
Alvast veel succes
Bart
|
|
Fredie
26-6-2010
|
25-9-2010 10:52:09
Hey Jo,
wij gaan steeds uit van het principe "bij twijfel, onthou u", m.a.w. als je twijfelt, doe het dan niet. Wij hadden voor ons feest ook o.a. jullie zaal gecontacteerd (per mail) maar kregen nooit een antwoord en daarom hebben we ons feest daar ook niet gegeven.
Mss kan je eens vragen of er van soep & hoofdgerecht kan worden bijgeserveerd (zonder extra te betalen). Wij hadden ons feest in ten dauwe in Aalter en daar is het àltijd zo ; van soep en hoofdgerecht wordt bijgeserveerd tot niemand nog bijvraagt... Zo ben je zeker dat je gasten niet met honger van tafel gaan. Je ziet maar hoe ze daar tegenover staan in Massemen en dan kan je nog zien, he.
|
|
Jo
|
25-9-2010 14:03:20
Alvast bedankt voor de reacties. Wat raar Fredie, het Geuzenhof is eigenlijk de enige zaal van de 7 die we contacteerden die binnen de week heeft geantwoord (na één dag zelfs al), onze volgende mails altijd op dezelfde dag nog beantwoordt. En het is niet dat we een groot feest geven, het is voor 50 man.. dus winstbejag zou ik het ook niet noemen.
Ik weet dat de soep tweemaal geserveerd wordt, de rest is waarschijnlijk op bord maar verder is het een beetje 'posh' en ik ben al naar restaurants geweest waar het eten zalig is maar waar je nog makkelijk een pizza achteraan kan...
Ik twijfel dus om eventueel een extra gang in te zetten of niet...
|
|
valerie
3-6-2011
|
25-9-2010 14:39:57
Hoi,
Wij trouwen 3 juni in het geuzenhof te massemen. En dat is nu echt het laatste waar ik me zorgen over maak. Ik ben ervan overtuigd dat het tot in de puntjes zal verzorgd worden en dat er NIEMAND met honger van tafel zal gaan. Bovendien als je echt twijfelt dan kun je nog altijd een nachtbuffetje plaatsen. Wij gaan bvb voor de frietjes :)
Maar ben er 99% zeker van dat de mensen niet met honger van tafel zullen gaan. Het eten is er werkelijk super! Ik denk echt dat het een heel goede zaal is. Maar zoiets kan je gewoon niet zeker weten. Dus om daarom te zeggen dat je de zaal niet neemt omdat je twijfelt? Lijkt me nogal moeilijk. Je bent altijd onzeker en zal altijd een beetje dat vertrouwen moeten hebben in de mensen van de zaal.
Ik denk dat het geuzenhof weet waarmee ze bezig zijn en dat het dubbel en dik in orde zal zijn!
Nog veel succes hé!
|
|
Jo
|
25-9-2010 18:28:38
Hoi Valerie Ah leuk dat je trouwfeest er ook is, wij doen het pas later in 2011 dus je kan al eens laten weten hoe het geweest is volgend jaar Eigenlijk staat de zaal zo goed als vast hoor, ik zou dus geen zaal laten gaan omwille van twijfel mbt porties want dat kunnen we altijd nog aanpassen, ik wil gewoon zeker zijn en was op zoek naar ervaringen, dan kan ik er op anticiperen.
Bij een traditioneel trouwfeest kan je inderdaad nog een buffet of iets dergelijks kiezen, echter wij hebben geen traditioneel avondfeest, het is eerder namiddag en avond en om middernacht is de prinses weg richting warmere oorden . Ik ben er ook zeker van dat alles heel verzorgd gaat zijn en lekker, ik heb veel vertrouwen in het koppel, hun manier van werken en uitleg en service en ideetjes maakt gewoon dat je merkt dat ze heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Enkel die porties was ik wat bang van maar ik denk dat ik het eens aankaart bij onze besprekingen.
Vreselijk hoe je onzeker kan zijn als je gaat trouwen en gasten wil vermaken he..
|
|
valerie
3-6-2011
|
26-9-2010 11:27:53
@ jo
Hoi,
Idd die onzekerheid kruipt in je vel en gaat er pas uit eenmaal je hoort dat het goed is geweest denk ik :)
Terwijl het eigenlijk gewoon over jullie 2 zou moeten gaan. Ik ken het gevoel en probeer er alles aan om me niet op te winden hierin... Tevergeefs :)
Ma bon, ik denk wel dat jullie een goede keuze gaan maken met die zaal. Kaart het aan met hen en ze zullen er zeker geen probleem van maken.
Geniet van jullie dag en ik laat zeker nog wel iets weten hoe het is geweest!
Veel succes hé
|
|
Peggy
13-8-2010
|
26-9-2010 13:25:15
als je een menu neemt komen ze toch altijd met de soep extra rond en met het hoofdgerecht dus zou ik mij zeker geen zorgen maken.. het enige nadeel van het geuzenhof is de dansvloer die is zo in een andere ruimte dan de zaal zeker als je rond de 100 personen of meer zit
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
26-9-2010 22:39:22
Hello,
Wij hebben een 3 weken geleden ons huwelijksfeest er gehad en ik kan je écht verzekeren die NIEMAND met honger is blijven zitten. We hadden een 'walking diner' dat van overschot voorzien was. Neen, het is een echte aanrader zelfs voor Bourgondiers zoals wij!
Wat betreft die dansvloer: niets dan voordelen, dan hebben diegenen die een praatje willen slaan minder last van het geluid en hoeven ze niet tegen elkaar te gaan roepen.
Wie zijn keuze daar heeft gemaakt, niets om je zorgen te maken, het is er echt fantastisch!
Greetz Fabienne
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|