Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Geuzenhof in Massemen, porties?

25-9-2010 8:59:24
Hallo

We geven waarschijnlijk een feest in Het Geuzenhof in Massemen. Een prachtige locatie, vriendelijke eigenaars vind ik en
echte service. Ik heb er al veel goeds over gehoord en het eten zou er lekker zijn.
Het enige waar ik bang van ben is dat de porties misschien beperkt zouden zijn. Ik wil mijn gasten zeker niet
met honger naar huis sturen. We hebben geopteerd voor een 4-gangen menu omdat niemand van ons voorstanders is
van urenlang tafelen.
Iemand die kan bevestigen dat je meer dan genoeg gegeten hebt?

Jo

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1510

Bart

Meld misbruik25-9-2010 9:49:39

Maak je daar geen zorgen over.
Je hebt er lekker en verzorgde menu's en ze zullen zeker niet met honger van tafel komen.
Ik ken hen niet persoonlijk maar als dj kom je in veel zalen en kan je natuurlijk veel opsteken om andere koppeltjes te helpen.

Alvast veel succes

Bart

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik25-9-2010 10:52:09

Hey Jo,

wij gaan steeds uit van het principe "bij twijfel, onthou u", m.a.w. als je twijfelt, doe het dan niet. Wij hadden voor ons feest ook o.a. jullie zaal gecontacteerd (per mail) maar kregen nooit een antwoord en daarom hebben we ons feest daar ook niet gegeven.
Mss kan je eens vragen of er van soep & hoofdgerecht kan worden bijgeserveerd (zonder extra te betalen). Wij hadden ons feest in ten dauwe in Aalter en daar is het àltijd zo ; van soep en hoofdgerecht wordt bijgeserveerd tot niemand nog bijvraagt... Zo ben je zeker dat je gasten niet met honger van tafel gaan. Je ziet maar hoe ze daar tegenover staan in Massemen en dan kan je nog zien, he.

Jo

Meld misbruik25-9-2010 14:03:20

Alvast bedankt voor de reacties.

Wat raar Fredie, het Geuzenhof is eigenlijk de enige zaal van de 7 die we contacteerden die binnen de week heeft geantwoord (na één dag zelfs al), onze volgende mails altijd op dezelfde dag nog beantwoordt. En het is niet dat we een groot feest geven, het is voor 50 man.. dus winstbejag zou ik het ook niet noemen.

Ik weet dat de soep tweemaal geserveerd wordt, de rest is waarschijnlijk op bord maar verder is het een beetje 'posh' en ik ben al naar restaurants geweest waar het eten zalig is maar waar je nog makkelijk een pizza achteraan kan...

Ik twijfel dus om eventueel een extra gang in te zetten of niet...

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik25-9-2010 14:39:57

Hoi,

Wij trouwen 3 juni in het geuzenhof te massemen. En dat is nu echt het laatste waar ik me zorgen over maak. Ik ben ervan overtuigd dat het tot in de puntjes zal verzorgd worden en dat er NIEMAND met honger van tafel zal gaan. Bovendien als je echt twijfelt dan kun je nog altijd een nachtbuffetje plaatsen. Wij gaan bvb voor de frietjes :)
Maar ben er 99% zeker van dat de mensen niet met honger van tafel zullen gaan. Het eten is er werkelijk super! Ik denk echt dat het een heel goede zaal is. Maar zoiets kan je gewoon niet zeker weten. Dus om daarom te zeggen dat je de zaal niet neemt omdat je twijfelt? Lijkt me nogal moeilijk. Je bent altijd onzeker en zal altijd een beetje dat vertrouwen moeten hebben in de mensen van de zaal.
Ik denk dat het geuzenhof weet waarmee ze bezig zijn en dat het dubbel en dik in orde zal zijn!

Nog veel succes hé!

Jo

Meld misbruik25-9-2010 18:28:38

Hoi Valerie

Ah leuk dat je trouwfeest er ook is, wij doen het pas later in 2011 dus je kan al eens laten weten hoe het geweest is volgend jaar

Eigenlijk staat de zaal zo goed als vast hoor, ik zou dus geen zaal laten gaan omwille van twijfel mbt porties want dat kunnen we altijd nog aanpassen, ik wil gewoon zeker zijn en was op zoek naar ervaringen, dan kan ik er op anticiperen.

Bij een traditioneel trouwfeest kan je inderdaad nog een buffet of iets dergelijks kiezen, echter wij hebben geen traditioneel avondfeest, het is eerder namiddag en avond en om middernacht is de prinses weg richting warmere oorden . Ik ben er ook zeker van dat alles heel verzorgd gaat zijn en lekker, ik heb veel vertrouwen in het koppel, hun manier van werken en uitleg en service en ideetjes maakt gewoon dat je merkt dat ze heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Enkel die porties was ik wat bang van maar ik denk dat ik het eens aankaart bij onze besprekingen.

Vreselijk hoe je onzeker kan zijn als je gaat trouwen en gasten wil vermaken he..

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 11:27:53

@ jo

Hoi,

Idd die onzekerheid kruipt in je vel en gaat er pas uit eenmaal je hoort dat het goed is geweest denk ik :)
Terwijl het eigenlijk gewoon over jullie 2 zou moeten gaan. Ik ken het gevoel en probeer er alles aan om me niet op te winden hierin... Tevergeefs :)
Ma bon, ik denk wel dat jullie een goede keuze gaan maken met die zaal. Kaart het aan met hen en ze zullen er zeker geen probleem van maken.

Geniet van jullie dag en ik laat zeker nog wel iets weten hoe het is geweest!
Veel succes hé

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik26-9-2010 13:25:15

als je een menu neemt komen ze toch altijd met de soep extra rond en met het hoofdgerecht dus zou ik mij zeker geen zorgen maken.. het enige nadeel van het geuzenhof is de dansvloer die is zo in een andere ruimte dan de zaal zeker als je rond de 100 personen of meer zit

Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik26-9-2010 22:39:22

Hello,
Wij hebben een 3 weken geleden ons huwelijksfeest er gehad en ik kan je écht verzekeren die NIEMAND met honger is blijven zitten. We hadden een 'walking diner' dat van overschot voorzien was. Neen, het is een echte aanrader zelfs voor Bourgondiers zoals wij!
Wat betreft die dansvloer: niets dan voordelen, dan hebben diegenen die een praatje willen slaan minder last van het geluid en hoeven ze niet tegen elkaar te gaan roepen.
Wie zijn keuze daar heeft gemaakt, niets om je zorgen te maken, het is er echt fantastisch!
Greetz Fabienne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info