Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben geen vlekkenspray gebruikt... wel met water en zeep voor lingerie! Een tip van de bruidswinkel was gebruik maken van zuurstofwater, zou heel goed helpen .... voor kleine vlekjes wel praktisch, van mij helaas bij het aantrekken van kleed een grote vlek make up, deze kregen we niet weg - wel met het product voor de lingerie waardoor onze dag toch geslaagd is. Groetjes, Ann
Ann, weet je welk merk dit was die zeep ?
Dag Maria, dat is 'Lingi': link naar het product (is altijd gemakkelijker als je weet hoe het er uitziet : http://www.bonnieb.nl/nl/shop/lingi/lingi-lingerie-wasmiddel/11695?cms_online_mode= dit product met wat water erbij en een doekje om open te wrijven deed bij mij wonderen (en dus ook een gerustere bruid ;-) ! Groetjes, Ann
Bedankt Ann, toevallig ook een idee of je het ergens in een supermarkt ofzo kan kopen, of alleen in die webshop ?.
olala ik had het aan de hand hé! mijn man stond al te bellen aan de deur en ik had een grote make-up vlek op mijn sleep. er was poeder gemorst op de vloer, maar niemand had het gezien... en tja met zo'n sleep veeg je de hele vloer natuurlijk mee. paniek alom! mijn mama heeft het met wat water en zeep kunnen oplossen (gelukkig) want ik had er niets speciaal voor in huis. misschien toch maar doen! mijn man heeft (on)geduldig moeten wachten aan de deur, maar het is allemaal goed gekomen :D!