Terug naar overzicht
Ik vind het heel gewaagd...zeker omdat je zou wachten tot vlak voor de trouw...Wat als je het dan zelf ook vind tegenvallen? Dan voel je je mss niet zo goed op je trouw...
Ik snap je wel dat je zo is iets helemaal anders wilt, maar ik zou het niet riskeren van die bob en dan nog zo juist voor de trouw. Moest je het niet mooi vinden, kan je het dan niet meer veranderen. Ik zou het speciale dan zoeken in het opsteken zelf of met versiering in haar. Je mag altijd je proefkapsel doorsturen hoor. emmy.vanree@skynet.be. Het juiste kapsel zoeken vind ik ook zo moeilijk pff. Grtjs
Hey, Ik begrijp je dilemma hoor. Ik heb zelfs zo'n dilemma's als ik gewoon naar de kapper moet :)Ik zou het persoonlijk niet durven riskeren, stel dat je het echt niet mooi vindt, of je verloofde vindt het niet mooi, tzou jammer zijn dan he... Maar natuurlijk, je verloofde ziet je wss graag om wie je bent en niet om je kapsel.Je mag je proefkapsel altijd doorsturen ze: info@kendra.beEn niet teveel meer piekeren, je wordt daar ook niet beter van. GroetjesKendra
Hey, Ik zou het persoonlijk ook niet g oed durven, maar het is je eigen keuze natuurlijk! Het is natuurlijk héél moeilijk! Je mag je proefkapsel altijd doorsturen naar: claudia.vanagtmael@hotmail.com