Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Merken bruidsjurken

25-9-2010 18:16:31
Hallo iedereen Vol verwachting heb ik zitten wachten op de nieuwe collectie van linea raffaelli, maar nu ik de cataloog gezien heb, ben ik een beetje teleurgesteld... Eigenlijk zit er weinig tussen wat ik mooi vind en de modellen die ik wel leuk vind, zijn in een kleur die ik dan weer minder vind. Buiten Rembo styling, Nicky Van Kets/Mathyro en Marylise ken ik geen andere merken van bruidskledij. Ik zou graag wat inspiratie opdoen voor ik ga passen en daar zou ik graag in november mee beginnen. Van welk merk is jullie kleed? Misschien vind ik daar waar ik naar op zoek ben... Bedankt! Groetjes, Katleen

Katleen
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 2944

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 18:43:31

Hallo Kathleen,

Heb mijn kleedje besteld bij Koonings in Nederland net naast Eindhoven enorme keuze, mijn kleedje is van de Duitse ontwerper Kleemeier.
Als je op hun site ga kijken zie je vele ontwerpers met de modellen.

Veel succes met je droomjurk.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 19:13:45

Hey,

Ik vind kleding van Marylise en Ladybird heel mooi. Vooral de laatste. Hun collectie staat ook op hun site.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-9-2010 19:20:59

Mijn was van Ladybird ook, vrij onbekend, maar zeer romantisch/mooi/stijlvol. :)

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik25-9-2010 19:39:43

Mijn jurk komt van Alexis mairage en ik ben er zéér blij mee... Heel speelse en jonge jurken!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 19:40:47

Hey Kathleen,
Waar heb jij je Ladybird gehaald? Ik zie dat ze dat niet overal in België hebben, in Nederland misschien meer hoop ik.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-9-2010 19:43:10

In Bruidsparadijs Merksem, hebben er wel veel van Ladybird.

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik25-9-2010 19:59:44

Hallo Kathleen,

ik snap je gevoel volledig. Ik keek reikhalzend uit naar de nieuwe collectie van linea raffaelli, maar vond ze precies toch ook wel wat tegenvallen. Had al een afspraak in een winkel, dus ga toch nog eens gaan zien. Wie weet vind ik toch nog mijn smaak, maar ik vond de nieuwe collectie ook niet zo super.

groetjes,
Kirsten

wendy
9-10-2010
 Meld misbruik25-9-2010 20:02:00

Hey, ik heb een kleedje van "The Group", van Sasha Novia..ook een collectie die vrij onbekend is.. maar wel heel mooi. Just for you is daar ook een onderdeel van. Veel succes,gr

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik25-9-2010 20:09:33

Demetrios! :)

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik25-9-2010 20:21:04

Pronovias

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik25-9-2010 20:39:37

mijn kleed was van cosmobella, ik heb het mijne bij maxim's couture in aarschot gehaald ze hebben ook een winkel in mechelen en hebben van vele merken wel iets zo dat je kan zien welke lijn je het beste gaat! ja mag echt niet op foto's afgaan, want je kan echt verschieten als je het aan hebt!
grtjs jessie

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik25-9-2010 21:01:34

Hallo, mijn kleedje was van Phil Collins Bridal Collection...gevonden in Scarpellini Oostende model PC9957 (2010). Online kan je zeker hier een website over vinden. Veel succes met het zoeken naar hét kleed! mvg Ann

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik25-9-2010 21:13:40

Mijn kleedje is van Justin Alexander, Vera wang is anders ook heel mooi...

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik26-9-2010 10:51:21

Hey,

Mijn kleedje was van Nicole uit de 'Colet'collectie, een Italiaans merk
http://www.nicolespose.it/index.php

groetjes,
Windy

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik26-9-2010 12:02:08

Hey, ik ben in augustus getrouwd in een jurk van Linea, maar vind de nieuwe collectie ook heel wat minder eigenlijk...

Zelf vond ik ook de kleedjes van Vera Bride heel mooi!

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 12:28:42

Hoi,

Ik heb ook een kleedje van Linea, maar ik heb nieuwe collectie bekeken, maar er sprongen ook geen kleedjes uit voor mij. Bijna allemaal dezelfde stijl.
Crisissen, zekers
Sorry, ik ken niet veel merken en ik onthoud dit ook niet

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-9-2010 12:42:05

Ik lees dat je de kleur niet zo mooi vindt... Weet dan dat je de jurken ook in het wit kunt bestellen, hé! Ik zou toch Linea niet helemaal afschrijven en eens langsgaan in de winkel! Ik had een droomjurk in de collectie van 2009 gezien, tot ik dat kleed aanhad... Het is uiteindelijk een combinatie geworden van 2 verschillende sets: van de ene set de rok en van de andere set het topje. Ik wist zelfs niet dat dit kon, maar toen ik de rok aanhad, wist ik meteen: dit is mijn droomrok! Maar dat topje, hé... En toen is de verkoopster onmiddellijk andere combinaties beginnen maken tot ik mijn jurk had!
Véél succes!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik26-9-2010 12:58:30

het is waar wat veronique zegt, je kan bij lr alles veranderen (toch bijna) de kleur, de frullekes enzovoort! zeker langsgaan als je sommige modellen van jurken mooi vindt.

An
11-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 13:19:25

Mijn kleed is er een van pronovias geworden :-)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik26-9-2010 13:32:37

Mijn kleedje komt van Le Chapeau en is van het merk Blue van Enzoani http://www.bluebyenzoani.com

Veel zoektochtplezier naar je kleedje !!!!

Loes
1-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 14:57:21

Mijn jurk is van Jarice (www.jarice.com).
Ik vond het een heel uiteenlopend merk: heel eenvoudig jurken of juist met veel frulletjes... Je kan ook dingen laten aanpassen aan de jurk zoals je zelf wil. (tule onder de rok wel of niet zichtbaar, breder of smaller lint, haltertop of strapless bustier...)

Het kwam van Couture Anny in Gent. Daar kon je ook Ladybird krijgen!.

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik26-9-2010 18:14:44

Hallo,

Ik heb er effe de Loving You bijgehaald en heb volgende merken voor jou :
Ian Stuart - Oni onik - Moderna - Modeca -Linx - La sposa - Aimee - Cosmobelle ,...
Op de sites van bruidswinkels kan je ook verschillende merken vinden of een boekje kopen, daar zie je ook heeeeel veeeel merken.

Veel plezier,
Kim

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik26-9-2010 21:19:35

Amai, nu heb ik echt wel superveel inspiratie!
Bedankt allemaal, ben er zeker van dat ik daar iets tussen ga vinden :-)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik27-9-2010 9:41:05

ik was helemaal weg van de collectie van Cymbeline, en het is dan ook een Cymbeline kleedje geworden
en de collectie voor dit jaar vind ik ook weer prachtig! Ik zou direct weer weten welk merk te kiezen

Een tip, als je echt niet weet welk merk, of type jurk voor jou is. Maak dan gewoon een afspraak in een winkel waar ze verschillende soorten merken hebben. Probeer alle mogelijk kleuren, modellen, lengtes, stoffen en dan geraak je er wel snel uit wat voor iets jou mooi staat en wat je zelf mooi vindt. En laat je niet opjagen door verkopers, als je goed behandeld wordt bij een eerste bezoek zal je meer geneigd zijn om daar je kleed te vinden dan hetzelfde te kopen in een winkel waarze absoluut niet vriendelijk zijn.

groeten
eva

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik28-9-2010 18:42:43

@ Eva: bedankt voor de tips, ga er zeker rekening mee houden. En alle anderen ook natuurlijk :-)

Heb me gisteren de nieuwe "For Lovers" gekocht en heb daar ook heel wat merken in gevonden. Kan ik toch al een beetje een idee van stijl zoeken ...

Ariane
22-7-2013
 Meld misbruik8-10-2010 14:46:01

An Drios - Jarice.
Mijn kleedje was een beetje te vergelijken met Rembo, maar wel goedkoper ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info