Terug naar overzicht
Ik heb ook last van men neus als ik zoveel moet snuiten maar ik wrijf er vaseline onder. Dat lijkt misschien heel raar maar dat zorgt ervoor dat je huid 'vettig' blijft en minder snel kapot gaat. Je kan dat ook doen met zo'n stiftje voor je lippen maar dat is minder efficiënt. En van de feestzaal is het wel stom, zou daar ook niet mee kunnen lachen maar het is nu zo dus ik zou zeggen, probeer er toch het beste van te maken. En een heel gelukkige verjaardag!
hoi hoi bij mij ook nog maar 5 dagen k vind het super spannend ben vorige week ook ziek geweest nu hopen dat de rest niet ziek word hier dus op naar zaterdag
hier ook nog vijf dagen. begon gisteren ook een verkoudheid te krijgen, maar t is niet doorgebroken. oef.
Amaai, We hebben er allen last van, al wie binnenkort trouwt. Bijna 2 weken geleden was mijn vriend goed ziek en nu heb ik wat een verstopte neus. Ben vlug naar apotheker geweest voor allerlei producten. Wij moeten ons vieringboekje ook nog samenstellen, maar gelukkig zijn we deze week thuis. Dus niet te veel stressen. Succes allemaal!!! Groetjes, S
ik ben intussen al een beetje opgelucht, hij loopt al wat minder, het voelt wel wat pijnlijk dus inderdaad maar wat vaseline spuiten, goede tip, ik denk er nu aan dat men mama dat vroeger ook altijd deed bij mij. Nu ben ik alleen goed aan het hoesten, maar dat vind ik niet zo een probleem, dat duurt maar een paar dagen bij mij :). (ik hou intussen wel hout vast :) )Veel succes nog allemaal.mercikes,groetjes!
ocharme...maar indd beter nu dan volgende week... indien toch een vervelende koortsblaas of korst opduikt,voorzie dan een camouflagestiftje...maar weet dat jij zelf meestal denkt dat het opvalt,maar dat dat allemaal wel meevalt hoor...ik wens jullie allemaal een mooie dag toe zonder snotvallingen en hoestbuien...maar tegen dan is da allemaal wel over!!!vooral ook veel rusten!!