Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen, zaalstress en ziek

26-9-2010 7:56:05
Dag bruidjes en gommetjes, ...

Hier op de teller staat intussen nog maar 5 dagen, dus eigenlijk zijn het er nog 6.
De kriebels zijn er massaal en dat uit zich ook.

Maar de ramp voor mij is dat ik sinds gisteren ziek ben, verkouden.
Op zich is dit beter nu dan volgende week, maar het probleem is dat ik bij een loopneus ook meestal zo een lelijke korst onder men neus krijg van het snuiten, dus nu is het spraykes spuiten en sinus slikken en hopen dat het niet zo ver komt.

Intussen heb ik ook nog ongelofelijk veel schrik door de feestzaal.
Begin dees maand kregen we te horen dat de parking werd verniewd en dat dat normaal al begonnen moest zijn en het zou 3 maan duren, nu zijn ze dus deze maand begonnen en het is er een slachtveld :((
Er is nog wel een gang naar de ingang en een plaats waar onze frietkraam kan staan, maar het ziet er gewoon niet uit. En de mensen moeten zich nu wat verder parkeren. Vind het zó jammer, en elke keer als we passeren, wordt ik mismoediger.

Voor de rest valt het nog mee, alleen moeten we dringend ons misboekje afprinten en de liedjes branden en testen.
Daarna hebben we normaal alles geregeld.

Ach ja, sorry ik moest het even kwijt, maar vandaag moet ik van men ventje eerst volop genieten van men verjaardag.
Zo meteen koek bakken en zo voor de gasten, dus ik zal me wel kunnen bezighouden.

Groetjes Tanja

Tanja
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1225

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik26-9-2010 9:27:36

Ik heb ook last van men neus als ik zoveel moet snuiten maar ik wrijf er vaseline onder. Dat lijkt misschien heel raar maar dat zorgt ervoor dat je huid 'vettig' blijft en minder snel kapot gaat. Je kan dat ook doen met zo'n stiftje voor je lippen maar dat is minder efficiënt.

En van de feestzaal is het wel stom, zou daar ook niet mee kunnen lachen maar het is nu zo dus ik zou zeggen, probeer er toch het beste van te maken.

En een heel gelukkige verjaardag!

kelly
2-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 10:21:00

hoi hoi bij mij ook nog maar 5 dagen k vind het super spannend ben vorige week ook ziek geweest nu hopen dat de rest niet ziek word hier dus op naar zaterdag

angela
2-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 10:52:53

hier ook nog vijf dagen. begon gisteren ook een verkoudheid te krijgen, maar t is niet doorgebroken. oef.

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 12:19:24

Amaai,

We hebben er allen last van, al wie binnenkort trouwt.
Bijna 2 weken geleden was mijn vriend goed ziek en nu heb ik wat een verstopte neus. Ben vlug naar apotheker geweest voor allerlei producten.
Wij moeten ons vieringboekje ook nog samenstellen, maar gelukkig zijn we deze week thuis. Dus niet te veel stressen.

Succes allemaal!!!

Groetjes,

S

Tanja
2-10-2010
 Meld misbruik26-9-2010 14:11:47

ik ben intussen al een beetje opgelucht, hij loopt al wat minder, het voelt wel wat pijnlijk dus inderdaad maar wat vaseline spuiten, goede tip, ik denk er nu aan dat men mama dat vroeger ook altijd deed bij mij. Nu ben ik alleen goed aan het hoesten, maar dat vind ik niet zo een probleem, dat duurt maar een paar dagen bij mij :). (ik hou intussen wel hout vast :) )
Veel succes nog allemaal.
mercikes,

groetjes!

ann
2-7-2011
 Meld misbruik26-9-2010 15:28:28

ocharme...maar indd beter nu dan volgende week...
indien toch een vervelende koortsblaas of korst opduikt,voorzie dan een camouflagestiftje...maar weet dat jij zelf meestal denkt dat het opvalt,maar dat dat allemaal wel meevalt hoor...ik wens jullie allemaal een mooie dag toe zonder snotvallingen en hoestbuien...maar tegen dan is da allemaal wel over!!!vooral ook veel rusten!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...