Terug naar overzicht
Hey Mieke, Hoe lang op voorhand had jij een afspraak gemaakt bij hen. Ik wil ook graag naar hen gaan, maar ik weet niet goed hoe lang op voorhand je moet bellen voor een afspraak.
Ik heb 2 weken op voorhand een afspraak gemaakt bij Cermo. En ik kon nog kiezen tussen 2 verschillende tijdstippen die dag.
ik mag binnen twee weken gaan voor de eerste pas! 'k was ook heel tevreden van de service!! wij zijn op een dag zomaar binnen gestapt en dat was geen probleem. Ik had wel enkele foto's uit magazines bij van wat ik mooi vond. Dan zijn we nog in enkele andere winkels gaan kijken maar daar was de service en de sfeer niet zo goed als bij Cermo. Dus dan ben ik nog eens terug gegaan naar Cermo met een afspraak en dan hebben ze dezelfde dame geregeld als de eerste keer. Dat was zeer aangenaam, zij wist nog precies wat me goed stond en ik mocht nog een keer alles passen wat ik wilde en zo vond ik de perfecte jurk. veel succes met de verdere voorbereidingen
Ik heb eigenlijk een week op voorhand gebeld en ze hadden nog een plaats vrij. Er zijn echt wel heel veel verkoopsters daar, dus er is altijd wel iemand beschikbaar :-) Heel veel succes met de zoektocht!
Ik ga volgende week vrijdag naar Cermo! Ook al superveel goede commentaar van gehoord en vindt het ook wel leuk dat zo volledige collecties hebben =) Kijk er al zoooooooooooooo enorm naar uit, de eerste keer dat ik een trouwkleed zal passen!!!! Spannend =)