Terug naar overzicht
geen ervaring met de zaal maar t eten in park west is altijd heel goed, ook goede service maar wel aan de dure kant voor wat je krijgt vind ik
Hey, wij trouwen op 09/10/2010 en ons feest gaat daar ook door. Tot hiertoe ben ik heel tevreden. De zaal is heel mooi en verzorgd (ook de tafelversiering ed). Kim (verantwoordelijke voor de feestzaal) is een heel lieve mevrouw die absoluut niks opdringt enzo. Wij kregen telkens tijd genoeg om na te denken (we moeten zelfs nog steeds doorgeven voor welke bruidstaart we gaan, maar ze zien er allemaal lekker uit) Zeker een aanrader!
Hallo Magali, Welke formules hebben jullie gekozen? Jullie datum nadert met rasse schreden! Wil je me, na afloop, op de hoogte houden van jullie ervaring met de zaal; jullie keuzes; de gekozen DJ Bram enz...? Zelf hebben we maar een 65 à 70 tal genodigden voor het avondfeest. Alvast bedankt. Je mag altijd rechtstreeks mailen naar pet.leemans@skynet.be
Wij hebben voor het eten een 65tal genodigden en na het eten komen er nog een 80tal gasten bij voor de bruidstaart en feest. Wij hebben voor de BBQ gekozen en er nog enkele extra's aan toegevoegd: aperitiefhapjes op voorhand en tijdens BBQ vlees, vis en kreeft. Voor het dessert hebben we gekozen voor het dessertenpallet (2 soorten mousse en 3 soorten bavarois). Voor het avondfeest zelf gaan we ook cava en Duvel laten schenken. Alle uitzonderingen die we wilden, waren voor Kim nooit een probleem. Ik laat je na ons huwelijk weten of het mn verwachtingen heeft ingelost of niet ;-)