Terug naar overzicht
Hallo Evi, Vroeger hebben wij al voor een feestje een limo genomen wij Myny. Die man doet dat als bijberoep, maar is zéér correct en weet met wat hij bezig is! En bovendien is hij zeker niet duur. http://www.limoverhuur-myny.be/ groetjes en succes Sarah
hallo Evi, Ik ben een beetje verschoten van je mailtje. Wij hebben vorige maand een eerste mail gestuurt naar het limobedrijf black and White en na 2 telefoons is alles al in kannen en kruiken. Wij hebben een heel fijn contact gehad . Wij kunnen zelf het juiste uur en zo niet geven ( kunnen maar 6 maand opvoorhand de gemeente regelen, en dit is pas in februari) en dit was geen probleem. De limo is voor heel die dag al vrijgehouden voor ons. Nu moet ik wel zeggen dat wij die van antwerpen hebben genomen ook al wonen we in oost vlaanderen. Dit komt omdat we die al eens gebruikt hebben voor een ander feest en alles was toen perfect in orde. spijtig dat je geen goede ervaring met dit bedrijf hebt en hopelijk vind je gauw een ander bedrijf. groetjes Darline
Ah ja -> deze bedrijven hebben we al gecontacteerd: - Westlimousine (west-vlaanderen) - White Limo (brugge) - JJ Panthera Iemand ervaring met deze?
@ darline: het eerste contact was idd zeer goed. Ze mailden ons direct terug en waren heel vriendelijk. Tot ik definitief wou vastleggen en vroeg om een definitief reservatieformulier. Ik heb begin augustus gemaild en nog steeds geen antwoord gehad (ook herinnering verstuurd). Dan hebben we gebeld (2weken geleden) en hij had problemen gehad met zijn mails (kan uiteraard gebeuren) maar we zijn nu weer 2-3 weken verder en heb nog steeds niet gehoord. 2maanden wachten vind ik toch een beetje lang é. Aangezien het contact zo moeilijk is, en ik toch het risico niet wil lopen dat er geen auto's zijn die dag , denk ik dat het best is om iemand anders te zoeken. Ik denk wel dat de persoon in Antwerpen dezelfde is als in Herentals, het is een gewoon een andere vestiging. Ik had ook al gelezen dat het contact heel moeilijk is met dat bedrijf maar dat op de dag zelf alles in orde is, dus je moet je geen zorgen maken .
Hey, Wij nemen limoservice van Denderleeuw, goed contact, even bellen voor afspraak te maken en onmiddellijk in orde gebracht. Prijzen zijn redelijk goed. Tussen 300 en 400 euro. Zèèr goed contact met de persoon. groetjes Nancy
Dag evi dit zijn alle limobedrijven die we gecontacteerd hebben en ik zet er mijn persoonlijke mening bij yumé duur limo4 rent duur black en white duur starlimo was goedkoopst maar reeds een jaar op voorhand volzet flanders limo hebben we uiteindelijk gekozen en waren tevreden
wij hebben west limo in passendale gekozen, en we zijn zeer tevreden over de prijs en de service