Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben gecontacteerd door deze dame omdat ik op zoek was naar een niet te dure jurk. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet goed. Het is nogal ver van mij (2 uur rijden) en gaat het dan wel goed zijn?Wat ik wel jammer vindt is dat ik geen richtprijs heb van een jurk in mijn stijl bij haar. Ik vond een hele mooie jurk voor 800 euro dus maatwerk lijkt me minstens even duur. Maar zij geeft dus niks prijs en ik weet het echt niet wat ik ervan moet denken. Maar ik zie wel dat je al in februari trouwt, in sommige winkels is 5 maanden al relatief weinig om nog een trouwkleed te bestellen. Dan is November Styling misschien wel een goed idee? Maar ik kan niet spreken uit ervaring want heb nog nooit samengewerkt met November Styling.In ieder geval nog veel succes met de zoektocht naar een jurk! En met de verdere voorbereidingen natuurlijk. GroetjesKendra
Hoi, ik laat daar mijn kleedje voor de wet maken. Dit gezien ik geen echt trouwkleed wou, maar iets wat ik erna kan afdragen. het is een nauwsluitend kleedje van blauwe zijde met beige kant erover. Kleur zijde heeft precies dezelfde stof als het kostuum van mijn toekomstige. Ik ben 2 weken geleden daar geweest. Ze tekent ter plekke een paar mogelijke jurken uit na een gesprek. Je krijgt een heleboel boeken waar je ideetjes kan uithalen en stoffen kan je ook ter plekke bekijken (kleine staaltjes). Ik heb er toch zo een 2 à 3 uur gezeten. Vond het super om te doen want je kan echt al jouw wensen en ideetjes op tafel gooien en ziet het ter plekke tot realisatie komen :-). Ik heb dan ook vrij snel de bestelbon getekend. je betaald op voorhand ong 30% voorschot voor aankoop van de stoffen. Ik ben alvast heel benieuwd naar het resultaat, maar dat kan ik je pas rond februari/maart laten weten... succes met je zoektocht!
Oh ja, ze rekent je ook meteen de prijs uit afhankelijk van welke stoffen je wenst en de hoeveelheid meters die je nodig hebt. Je hoeft uiteraard niet meteen te beslissen of je het daar laat maken of niet.