Terug naar overzicht
Ik denk niet dat er bruidswinkels zijn waar je het kleed al meteen volledig moet betalen. Meestal werken ze met een vast voorschot van bv. €500 of nemen ze een percentage van de totale prijs.
Hoi Nathalie Ik heb mijn kleed bij La Tiara gekocht en ik kon kiezen... Of in één keer of een voorschot. Heb een voorschot gedaan, vind het veiliger om voorshot te nemen.. je weet nooit dat het niet goed loopt hé... De kans is zowiezo klein, maar you'll never know... Meeste winkels laten je gewoon voorschot betalen. Grtjs Sara
bedankt voor de tips :) Tis inderdaad maar ergens logisch dat je maar een voorschot betaald eigelijk he . Ok dan ben ik gerust gesteld , dus kan ik straks lekker men jurk gaan vastleggen als ze hem natuurlijk in mijn maat kunnen bestellen maar dat weet ik dan deze middag. dus op hoop van zegen groetjes
Hej Nathalie! Mijn jurk komt ook van Jagré. Ze vragen er een voorschot van minstens 50% van de totaalprijs. Dan weet je perfect wat je moet bij hebben. Het andere deel moet je betalen met je eerste pas. Anders mogen ze er geen retouches aan doen. Veel plezier!
merciekes voor de uitleg :) ben net terug van de winkel en inderdaad 50 %. Maar dat is eigelijk ergens inderdaad maar normaal dat ze dit vragen! Ik had wel een geluk bij een ongeluk , het kleedje waar ik zaterdag van zij van jah da ist! da konde ze nie bestellen in mijn maat! Maar ze had al als eerste job iets gezocht in hetzelfde genre dat wel in men maat te bestellen was gezocht!! en wat bleek dit kleed vond ik nog nog mooier!!! echt de service is daar echt zo goed!!!Ben echt super blij dat ik men kleed daar heb besteld!!!en dat ik nu uiteindelijk nog meer het wauw gevoel heb dan zaterdag :)
Hoi, Een vraagje dat hierop aansluit. Betalen jullie het openstaand bedrag volledig bij de eerste pas, of betalen jullie wanneer het kleed volledig afgewerkt is en jullie het mee naar huis nemen?
ik geloof dat anika zei dat ik dan het tweede laatste deel betaal wanneer de eerste pas er is! dus nog afwachten :) das nog wel een paar maandjes af! khoop dat het er snel zal zijn !
ik kocht ook mijn kleedje bij Jagré. Ben nu 3 weken getrouwd! Ik betaalde 50% voorschot, vervolgens 15 euro per keer dat ik het kleedje tussendoor nog eens wou passen, ge kent dat hé, ne keer met de mama, ne keer met de zus,... Deze bedragen worden niet van de prijs van je kleedje afgetrokken. Het resterende bedrag moest ik betalen bij de pasbeurt waarbij ze echt het kleedje klaar maken voor retouche. Vanaf dat ze er eigenlijk moeten in spelden, betaal je je jurk. Hou er ook nog rekening mee dat de prijs van de retouche nog bovenop de prijs van je jurkje komt. Bij mij was dat toch zo. Het bedrag is afhankelijk van hoeveel er juist moet gebeuren, maa de prijsr wordt je wel al verteld tijdens die pasbeurt, en dat wordt dan ook ineens met het resterende bedrag van je jurk afgerekend. Bij mij viel dit mee en was het juist geen 80 euro. Ik was heel blij met mijn jurk en vond bij Jagré onmiddellijk de jurk die ik wou!