Terug naar overzicht
Hey! Geen ervaringen van mezelf, maar eigenlijk nog niet veel goed van gehoord... Menu die op de dag zelf blijkbaar veranderd is, prijzen die niet kloppen...
Wij zijn ook geweest in maart voor info. Ze gingen ons een op maat gemaakte prijs opstellen en bezorgen, tot op heden nog altijd hierop aan het wachten Het leken me geen professionele mensen en alles moest ook raprap gebeuren.
Wij zijn ook langsgeweest en hadden er een zeer negatief beeld van. Wij waren precies niet welkom en alles moest raprap gebeuren. Onze feest voor 100 mensen kon enkel op vrijdag en niet op zaterdag. Ik weet dit is in andere zalen soms ook, maar de manier waarop dit werd overgebracht was alles behalve vriendelijk. Ze zagen ons daar liever niet. We kregen iets te drinken in een wijnglas, maar op de voet lag stof waarin je jouw naam kon schrijven. In de keuken (waar we doormoesten om naar een bureautje te gaan) liep een hond. Op de keukenvloer lagen de speeltjes van de hond... Het oogde ook niet proper. Die hond heeft ons dan ook nog heel de tijd zitten lastig vallen tijdens het overleg in het bureau. Over zijn uitstekende kookkunsten heeft hij wel uitvoerig gestoeft enzo
dank je voor de reacties! alleen zou ik het super vinden om ook nog wat reacties re krijgen van koppels die daar getrouwd zijn of in kasteel van lebbeke naar een trouwfeest geweest zijn!
wij hebben er geïnformeerd voor onze trouw maar kregen nooit antwoord, alleen nu maandelijks hun menu (zijn pndertussen al meer dan een jaar getrouwd), van de zomer zijn we er naar een trouw geweest en was ik blij dat ons feest daar niet doorging... receptie liepen ze met een lang gezicht, ze hadden eten te kort en 1 tafel kreeg een volledig ander menu voorgeschoteld, terwijl het doorgegeven aantal gasten klopte, en om 3 uur muziek uit en dit was het... oogt mooi maar niet proper en boerse mensen, afknapper