Terug naar overzicht
Hey sharon , keigrappig dat je hier ook op het forum zit ! Ik wist niet dat je verloofd was, daarmee was je zo nieuwsgierig naar onze foto's.. :-) Wij hadden als fotografe Tiny van Tiffodesign: als we bij haar de uitnodigingen lieten maken ,kreeg je een fotosessie gratis. deze foto's hebben we dan voor de uitnodigingen gebruikt, met als resultaat heel mooie en persoonlijke uitnodigingen ! groetjes, Kim
Hallo, Ik heb onze uitnodiging zelf 'ontworpen' en dan laten drukken bij een lokale drukkerij. Indien u uw e-mailadres doorgeeft, dan kan ik u de proefdruk doormailen. Mvg, Isolde
Hey Kim, leuk dat jij hier ook zit! Ja, we zijn sinds juli verloofd. En jullie nu net getrouwd :)! Leuk hé! Dikke proficiat nog een keer. Isolde en Kim, jullie mogen jullie uitnodigingen altijd sturen naar sharon.van.asbroeck@gmail.com Alvast bedankt! Ook anderen die willen delen en ons leuke ideetjes willen bezorgen mogen dit sturen naar dit e-mailadres. Dankjewel Groetjes Sharon
hey ik heb de uitnodiging via de fotoshop van t kruidvat gemaakt staan heel veel ontwerpjes op! we hebben een foto van onze kids op de voorkant geplaatst en binnenin enkel tekst! heel veel positieve reakties ! succes!
Hoi, Op http://www.marthastewartweddings.com/ kan je een grood deel DI-ideetjes vinden. Zoeken op "Invitations" geeft ook een lijstje met mogelijkheden. Groetjes
vistaprint,ik ga de magazinencover denk ik gebruiken