Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben bij Sposa eens gaan kijken en passen en persoonlijk waren de jurken te bombastisch voor mij. Qua prijsverschil is het niet meer of minder als in een gewone bruidswinkel. Ik heb bijvoorbeeld een jurk aangehad bij hun van 1000 euro en heb het mijne nu gekocht bij E&R in Beverlo en minder betaald. De goedkopere jurken waren echt mijn ding niet.De dames waren wel heel vriendelijk en je kan er op korter termijn een jurk bestellen terwijl ik nu in januari ben gaan passen en ik sinds vorige week mijn jurk thuis heb. Bij turkse winkels heb je je jurk al binnen de drie maanden. Allesinds veel plezier met het kiezen,kijken en passen. Groetjes
De jurken in Sposa waren inderdaad nogal bombastisch maar ze konden wel altijd aangepast worden was er gezegd. Ik ga er in ieder geval een afspraak maken omdat de dames inderdaad erg vriendelijk waren. We zullen zien hoe vlot dat aanpassen zit maar ik moet maar een pak later gaan, mijn afspraak zal ergens in januari zijn pas. Ik was alleen al een paar winkels gaan verkennen, ik wil enkel op een afspraak gaan als ik me ergens goed voel: het is toch een belangrijke aankoop he :-)